Chalet Cassiopeia *****

• Ligging t.o.v. pistes8,8

4 reviews over Chalet Cassiopeia in het Nederlands

BertJan, 28-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik begrijp mijn voorganger hieronder niet helemaal. Op de site van het chalet kan je de kamerindeling bekijken en daar staat duidelijk dat er één tweepersoons bed is. Gewoon een kwestie van klikken. TV staat niet op de inventarislijst, kan je ook gewoon vinden.

Wij waren erg enthousiast over het chalet en de omgeving. Het is natuurlijk wel een vakantiehuis dus er is altijd wel wat te vinden. Maar smerig vond ik het niet, juist netter dan ik in andere huisjes gewend was.

Ik zou het zo weer huren.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Nooit meer.

Robin, 8-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij kwamen voor het eerst in dit huisje. We waren met 5 volwassenen. Op de foto's van de site zelf zag het er groot genoeg uit,maar niets bleek minder waar.

Er is maar 1 2persoonsbed,waardoor mijn broer en zijn vriendin apart sliepen.

Daarbij zijn de bedden maar 190 lang waardoor mijn vader en broer met hun voeten uit bed lagen. Ook ik lag met mijn tenen uit bed.

Daarbij is het vervelend dat er geen tv is, zo kun je nooit weten hoe het op de pistes is en welke gesloten zijn.

Toen we binnen kwamen was het ZO vies! De haren en de poep zaten nog op de wc.

Toen ik als 4e ging douchen (de 3 voor mij douchten 10 min max), was na 2 minuten het water ijskoud.

Daarbij hangen er OVERAL briefjes. "Sluit 's nachts de voordeur"

JOH! Kom op hoor. We zijn niet van gisteren.

In de woonkamer staat 1 bank waar 2 mensen op kunnen. 3 losse stoelen. Als het een 6 persoons huisje is, waar moet de andere dan zitten?

De pistes zijn erg dichtbij en ze zijn erg vriendelijk daar.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

koole, 26-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis is erg gezellig, je voelt je er thuis. Vanuit het huis kun je prima gaan wandelen, en ook skien. Ook met de kinderen konden we lopend van huis.
Gereisd familie in augustus 2007

De Chef, 28-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het chalet is erg comfortabel en huiselijk ingericht. Het is van alle luxe voorzien, zoals wasmachine, vaatwasser en ligbad.

De ligging is mooi, op een kruispunt van wandelingen en vlak bij de pistes

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Cassiopeia in Bellwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Cassiopeia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Cassiopeia scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.