Chalet Bergwolf

• Ligging t.o.v. pistes8,8

8 reviews over Chalet Bergwolf in het Nederlands

M. Verschuur, 2-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Chalet is van het type twee onder één kap en ligt vlak aan de weg, dus ook in de winter met de auto bereikbaar.

Dat de eigenaren hier zelf ook vaak komen is te merken aan de inrichting. Van alle gemakken voorzien, wasmaschine, afwasmaschine, enz. Zeer kindvriendelijk i.v.m. ligging aan een alpenweide.

Zeer aanbevelenswaardig.

Gereisd familie in augustus 2007

Boudewijn, Marijke en Henk, Elly, 15-6-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

Als het mooi weer is ,is alles goed. Het geweldige van dit chalet is dat ook bij slecht weer het zeer comfortabel vertoeven is. de ligging naast de loipe is geweldig en garandeert een blijvend uitzicht. Ook in het voor en najaar een aanrader.
    Gereisd familie in april 2007

Fam. Verschuur, 27-12-2006
    • Ligging t.o.v. pistes10

We komen er al jaren en steeds met heel veel genoegen het is een geweldig plekje aan de langloauf loipe. In welk jaar getijde je er bent je staat er steeds weer voor verrassingen. Afgelopen april sneeuwde het er vreselijk. Wat een ervaring. De crocussen kwamen er al door en staken na enkele dagen hun kopjes boven de sneeuw. Voor ons nu in alle jaargetijden geweest een fantastisch plekje en een heel compleet vakantie huis. Ook super schoon. In huize Bergwolf binnen komen is een beetje thuiskomen.

Een aan raader met de skilift naar boven en wandelend naar beneden. Wat een fantastische wandeling en wat mooi.Ik kom er vreselijk graag.

Greet Verschuur.

Gereisd familie in april 2006

K.Hulsman, 5-2-2006
    • Ligging t.o.v. pistes9

Super Chalet, prachtige ligging !!! Vrij uitzicht met langlaufloipe voor de deur, 200 meter lopen en ski's onderdoen naar skilift.

Chalet is heerlijk ruim en heeft nieuwe keuken MET afwasmachine! Zelfs is er een rekje gemaakt om te voorkomen dat kleine kinderen eventueel een trapgat in kunnen vallen. Ik wil hem niet gebruiken tijdens mijn vakantie maar er is een wasmachine. Parkeerplaats zowat naast het chalet.

Skigebied voor gevorderden en beginners prima.

Ik ben er nu al twee keer geweest en kom zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2006

M. Bies, 9-12-2005
    • Ligging t.o.v. pistes8

Chalet Bergwolf hebben wij in de afgelopen 15 jaar meerdere malen bezocht (voor de wintersport) en er met onze opgroeiende kinderen altijd erg genoten. Het chalet is gezellig ingericht en de keuken is zelfs het afgelopen jaar helemaal vernieuwd. Met een magnetron en afwasmachine is deze zeer compleet. Voor een groot gezin als het onze een zeer ruim en fijn huis.

Het skigebied is niet zo vreselijk groot, maar voor ons toch altijd ruim voldoende geweest. We hebben het er altijd zeer naar onze zin.

Gereisd familie in december 2005

S. Dijs, 4-12-2005

Bergwolf is een ideaal gelegen chalet voor zowel het houden van een wintersportvakantie als voor een zomerse wandelvakantie. Het chalet is uitstekend gemeubileerd en van alle gemakken voorzien. Wij hebben er met veel plezier enkele vakanties doorgebracht en kunnen een verblijf van harte aanbevelen.
    Gereisd met vrienden in mei 2004

A.Timmermans, 4-12-2005

Bergwolf is een zeer compleet ingericht huis. Het uitzicht is prachtig, uitkijkend op de bergen. Je kunt er erg mooie wandelingen maken, er is een uitgebreid sportaanbod. Vooral met de step van de berghelling is een aanrader! Een heerlijke omgeving voor gezinnen met kinderen.
    Gereisd familie in oktober 2005

petra warmerdam, 2-12-2005

We hebben het chalet in een perfect onderhouden staat aangetroffen en het is van vele gemakken voorzien, zoals een vaatwasser, microgolf oven en zelfs een wasmachine. Het chalet ligt boven het zeer rustige bergdorp Bellwald, op een alpenweide. Hierdoor heb je een fantastisch uitzicht en veel plaats voor de kinderen om buiten te spelen. Het ski gebied is niet zo groot, maar daardoor overzichtelijk en zeer geschikt voor kinderen. Ook zijn er langlauf mogelijkheden, die direct langs het chalet lopen. Kortom als U op zoek bent naar een vakantie vol rust en genieten van zon en bergen, dan is dit chalet zeker een aanrader.
    Gereisd familie in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Bergwolf in Bellwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Bergwolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Bergwolf scoort een 9.13 uit 10 op basis van 8 reviews.