Camping Lago Maggiore ****

Lago Maggiore

11 reviews over Camping Lago Maggiore in het Nederlands

Heerlijk thuiskomen

Truus, 5-9-2015

Dit is de camping van het thuisgevoel. We hebben hier zeker 10 jaar achtereen gestaan met onze kinderen. Die op hun beurt een vaste vriendenkring hadden . Met 18 jaar ging ieder zijn eigen weg. Met sommige vrienden is nog contact . Zelfs de ouders spreken elkaar nog sporadisch. En dan hebben we het niet over nederlanders. Ondertussen is de camping opgeknapt en een nieuwe entree. Sanitair is prima. En voor de kleine kinderen ook. Er is geen animatie. Maar strand is klein overzichtelijk. Zelfs de zwaan is er nog. We gaan ervan uit dat het dezelfde is. Deze beesten kunnen oud worden. Voor ons is dit een prima camping.
Gereisd met partner in juni 2015

Fijne vakantie met kleine kinderen

Jeroen Pots, 6-10-2011

Met 2 kleine kinderen (2,5 en 9 maanden) hebben we met caravan op een ruime plek gestaan, heerlijk in de schaduw van de bomen. De plek is zeer ruim (caravan, voortent, luifel en auto), aan de andere kant van het straatje is een speelveld. Meerdere speeltuintjes, 1 nieuwe tegenover de receptie.

Receptie, winkel en restaurant zijn nieuw en erg netjes. Het eten in het restaurant is goed, je kunt er heerlijk buiten in de schaduw zitten.

Sanitair is schoon, maar niet meer helemaal van deze tijd.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het zwemwater is heerlijk einde seizoen, perfecte verkoelingstemperatuur en bewaakt. Het strand is in tweeen gedeeld en heeft een stuk zand en een stuk gras. Hier is ook voldoende schaduw, waardoor onze kids heerlijk konden spelen in het zand. Het meer wordt langzaam diep, dus zeer geschikt om te zwemmen.

De omgeving is prachtig, bergen all around. Goede bereikbaarheid, alleen het laatste stuk vanaf de snelweg kan druk zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Never nooit weer

h dupon, 22-8-2010

Bij deze camping is het motto, zoveel mogelijk caravans etc. in een grindbak te plaatsen.

Sanitair is redelijk schoon,maar veel achterstallig onderhoud.

Kinderen moeten zichzelf vermaken.

De omgeving en het weer maakt een hoop goed.

Gelukkig maar een week geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

geen 4 sterren camping waard

h.bouwman, 6-9-2009

zeer klein oppervlak

sanitair matig en vooral negatief komt het roken op toilet over en stank

weinig internet mogelijk

geen animatie meegemaakt

Gereisd met partner in juli 2009

Fantastische kleine camping

Fam. Verhoeven, 5-9-2009

In augustus naar de camping geweest. Erg vriendelijk personeel, willen je altijd helpen. Ze zijn nu wel aan het verbouwen (nieuwe receptie en restaurant) dus als je aan komt rijden ziet het er een beetje afvallig uit.

De staanplaats die wij hadden was perfect! Wij hadden uitzicht over het meer. Geen herrie van de langs gelegen sportvelden. Om 22.00 gingen de lampen uit en waren de sporters weg. 'S morgens kon je in de winkel terecht voor vers brood (wel fijn als je de dag van te voren besteld) Sanitair is schoon, douches uitstekend.

Een echte aanrader is om met de fiets naar bijv. Ascona te gaan. Heel leuk pittoresk plaatsje. En de fietspaden zijn voortreffelijk. En wat je natuurlijk moet doen is naar Valle Verzasca gaan (mooie rotspartijen met azuurblauw water).

En het klimaat is goed (3 weken lang rond de 30 graden) en het temperatuur van het water is prima!

Er is geen animatie, wat ons betreft niet nodig, wij vermaken de kinderen zelf wel!!

Al met al een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Kleine plaatsen, weinig ruimte

fianke, 17-8-2009

Twee weken in een gehuurde stacaravan met twee kinderen (1,5 en 5 jaar). De stacaravan met voortent vulde bijna de gehele plek, pastte net nog een auto naast, waarna er nog een piepklein stukje gras overbleef waarop je net met twee personen kon zitten, klem tussen auto en caravan. Voortent grenste aan grindstraatje tussen de caravans. Weinig privacy dus. De tweede week vertrokken veel mensen en kreeg je eindelijk vrij uitzicht en was er ruimte om te badmintonnen bijvoorbeeld. Camping is verder wel lekker rustig en heeft een privé strandje aan het meer, met prachtig uitzicht. In omgeving veel te zien en te doen. Douches zijn redelijk schoon, maar waterstraal varieert van heel koud naar heel warm en de straal van heel hard naar normaal. Geen animatie, niet gemist.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Mooie camping in fantastische omgeving

Patricia Wouts, 21-8-2008

Bezocht 20-07-2008. Wij hebben deze camping bezocht met 2 jonge kinderen (2 en 4 jaar). Het is een kleine camping met een langzaam aflopend zandstrandje. Sanitair goed schoon en netjes. 's Avonds geen overlast van jongeren. Er zijn alleen wel erg weinig Nederlanders. Het is erg leuk om met de auto langs het meer te rijden. Het plaatsje Cannero Riviera (Italië) is ook erg leuk en nog niet zo toeristisch. Ook is het leuk om met de kabelbaan bij het plaatsje Rivera naar boven te gaan. Waanzinnig uitzicht en een hele mooie speeltuin voor de kinderen. Tevens ook erg mooi om hier te wandelen. Voor ons is het zeker een camping om te onthouden. Misschien volgend jaar weer......
    Gereisd familie in augustus 2008

Rustige en verzorgde camping.

tsplunder@freeler.nl, 8-8-2008

Rustige camping. Schoon sanitair. Wel zijn de plaatsen zeer klein. Geen honden toegestaan als zeer positief ervaren. Supermarktje met broodjes voldoende. Zeer grote Coop op loopafstand. Mooie omgeving.
    Gereisd familie in juli 2008

leuke familiecamping

Monaco, 6-8-2008

Wij komen hier nu 3 jaar met onze kinderen. Ideale camping voor gezin met kleine kinderen. Kleinschalig en niet van dat massale. Prive-strand met een gemeentestrand hieraan grenzend. Hier is een leuke beachbar voor ijs, drinken of snack.

Sanitair is niet nieuw maar wel schoon (wordt 3 x daags schoongemaakt).

Kortom leuke familiecamping. Schitterende omgeving.

Gereisd familie in augustus 2008

monaco, 1-2-2008

Leuke kleinschalige camping in mooie omgeving. Geschikt voor jonge kinderen omdat het niet zo massaal is. Weinig nederlanders.
    Gereisd familie in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lago Maggiore bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago Maggiore in Tenero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago Maggiore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lago Maggiore scoort een 8 uit 10 op basis van 11 reviews.