Beoordelingen Camping Lago Maggiore****

Lago Maggiore****
10 beoordelingen
Beoordelingen Camping Lago Maggiore****
Via Lido, CH 6598, Tenero

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago Maggiore**** in Tenero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago Maggiore**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Lago Maggiore scoort een 6,9 uit 10, op basis van 10 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago Maggiore**** in Tenero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago Maggiore****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Lago Maggiore**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 3 vakantiefoto's van Camping Lago Maggiore**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zwitserland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ticino / Tessin. Vergelijk Camping Lago Maggiore**** met andere accommodaties in Tenero.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

10 beoordelingen over Lago Maggiore****

10 beoordelingen
8,4
6,8
6,1
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Aug. 2011
"Fijne vakantie met kleine kinderen"vertalen
Jeroen Pots
6,0

6-10-2011 Met 2 kleine kinderen (2,5 en 9 maanden) hebben we met caravan op een ruime plek gestaan, heerlijk in de schaduw van de bomen. De plek is zeer ruim (caravan, voortent, luifel en auto), aan de andere kant van het straatje is een speelveld. Meerdere speeltuintjes, 1 nieuwe tegenover de receptie.
Receptie, winkel en restaurant zijn nieuw en erg netjes. Het eten in het restaurant is goed, je kunt er heerlijk buiten in de schaduw zitten.
Sanitair is schoon, maar niet meer helemaal van deze tijd.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het zwemwater is heerlijk einde seizoen, perfecte verkoelingstemperatuur en bewaakt. Het strand is in tweeen gedeeld en heeft een stuk zand en een stuk gras. Hier is ook voldoende schaduw, waardoor onze kids heerlijk konden spelen in het zand. Het meer wordt langzaam diep, dus zeer geschikt om te zwemmen.
De omgeving is prachtig, bergen all around. Goede bereikbaarheid, alleen het laatste stuk vanaf de snelweg kan druk zijn.

met jonge kinderen, Juli 2010
"Never nooit weer"vertalen
h dupon
5,0

22-8-2010 Bij deze camping is het motto, zoveel mogelijk caravans etc. in een grindbak te plaatsen.
Sanitair is redelijk schoon,maar veel achterstallig onderhoud.
Kinderen moeten zichzelf vermaken.
De omgeving en het weer maakt een hoop goed.
Gelukkig maar een week geboekt.

met jonge kinderen
"Kleine plaatsen, weinig ruimte"vertalen
fianke
6,0

17-8-2009 Twee weken in een gehuurde stacaravan met twee kinderen (1,5 en 5 jaar). De stacaravan met voortent vulde bijna de gehele plek, pastte net nog een auto naast, waarna er nog een piepklein stukje gras overbleef waarop je net met twee personen kon zitten, klem tussen auto en caravan. Voortent grenste aan grindstraatje tussen de caravans. Weinig privacy dus. De tweede week vertrokken veel mensen en kreeg je eindelijk vrij uitzicht en was er ruimte om te badmintonnen bijvoorbeeld. Camping is verder wel lekker rustig en heeft een privé strandje aan het meer, met prachtig uitzicht. In omgeving veel te zien en te doen. Douches zijn redelijk schoon, maar waterstraal varieert van heel koud naar heel warm en de straal van heel hard naar normaal. Geen animatie, niet gemist.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Lago Maggiore**** bij:

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Fantastische kleine camping"vertalen
Fam. Verhoeven
10,0
9,0

5-9-2009 In augustus naar de camping geweest. Erg vriendelijk personeel, willen je altijd helpen. Ze zijn nu wel aan het verbouwen (nieuwe receptie en restaurant) dus als je aan komt rijden ziet het er een beetje afvallig uit.
De staanplaats die wij hadden was perfect! Wij hadden uitzicht over het meer. Geen herrie van de langs gelegen sportvelden. Om 22.00 gingen de lampen uit en waren de sporters weg. 'S morgens kon je in de winkel terecht voor vers brood (wel fijn als je de dag van te voren besteld) Sanitair is schoon, douches uitstekend.
Een echte aanrader is om met de fiets naar bijv. Ascona te gaan. Heel leuk pittoresk plaatsje. En de fietspaden zijn voortreffelijk. En wat je natuurlijk moet doen is naar Valle Verzasca gaan (mooie rotspartijen met azuurblauw water).
En het klimaat is goed (3 weken lang rond de 30 graden) en het temperatuur van het water is prima!
Er is geen animatie, wat ons betreft niet nodig, wij vermaken de kinderen zelf wel!!
Al met al een echte aanrader

met partner, Juli 2009
"Geen 4 sterren camping waard"vertalen
h.bouwman
3,0
3,0

6-9-2009 zeer klein oppervlak
sanitair matig en vooral negatief komt het roken op toilet over en stank
weinig internet mogelijk
geen animatie meegemaakt

Familie
"Mooie camping in fantastische omgeving"vertalen
Patricia Wouts
7,0

21-8-2008 Bezocht 20-07-2008. Wij hebben deze camping bezocht met 2 jonge kinderen (2 en 4 jaar). Het is een kleine camping met een langzaam aflopend zandstrandje. Sanitair goed schoon en netjes. 's Avonds geen overlast van jongeren. Er zijn alleen wel erg weinig Nederlanders. Het is erg leuk om met de auto langs het meer te rijden. Het plaatsje Cannero Riviera (Italië) is ook erg leuk en nog niet zo toeristisch. Ook is het leuk om met de kabelbaan bij het plaatsje Rivera naar boven te gaan. Waanzinnig uitzicht en een hele mooie speeltuin voor de kinderen. Tevens ook erg mooi om hier te wandelen. Voor ons is het zeker een camping om te onthouden. Misschien volgend jaar weer......

"Leuke familiecamping"vertalen
Monaco
7,0

6-8-2008 Wij komen hier nu 3 jaar met onze kinderen. Ideale camping voor gezin met kleine kinderen. Kleinschalig en niet van dat massale. Prive-strand met een gemeentestrand hieraan grenzend. Hier is een leuke beachbar voor ijs, drinken of snack.
Sanitair is niet nieuw maar wel schoon (wordt 3 x daags schoongemaakt).
Kortom leuke familiecamping. Schitterende omgeving.

Familie, Juli 2008
"Rustige en verzorgde camping."vertalen
tsplunder@freeler.n...
7,0

8-8-2008 Rustige camping. Schoon sanitair. Wel zijn de plaatsen zeer klein. Geen honden toegestaan als zeer positief ervaren. Supermarktje met broodjes voldoende. Zeer grote Coop op loopafstand. Mooie omgeving.

monaco
7,0

1-2-2008 Leuke kleinschalige camping in mooie omgeving. Geschikt voor jonge kinderen omdat het niet zo massaal is. Weinig nederlanders.

Nofarmer
10,0
7,0

27-7-2007 Camping Lago Maggoire is een middelgrote (250 plaatsen), langgerekte camping aan gelijknamig meer. CLM is niet zo massaal en luxe als de naast gelegen camping Campofelice. De voorzieningen zijn niet zo nieuw meer maar alles werkt, is goed schoon en netjes. Ik kwam er voor het eerst in 1986. In 2006 voor de 17e keer. De combinatie van bergen, water, 90% kans op mooi weer en de afstand van nog geen 950 Km zijn voor mij de redenen dat ik er steeds weer terugkom. In de simpele kampwinkel is wel wat te krijgen, maar voor de boodschappen, kun je perfect terecht in de grote COOP Superstore op ongeveer 500 meter afstand van de camping. De omgeving is helemaal super met uitstapjes naar de Valle Verzasca, Valle Maggia, Indemini, de steden Bellinzona en Locarno en het schilderachtige Ascona met haar mooie boulevard. Voor mij een reden dat ik er in de toekomst zeker blijf terugkomen.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?