Beoordelingen Camping Campofelice*****

Campofelice*****
81 beoordelingen
Beoordelingen Camping Campofelice*****
Via alle Brere 7, CH-6598, Tenero

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campofelice***** in Tenero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campofelice***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Campofelice scoort een 8,5 uit 10, op basis van 81 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campofelice***** in Tenero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campofelice*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Campofelice***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 69 vakantiefoto's van Camping Campofelice***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Campofelice***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Zwitserland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ticino / Tessin. Vergelijk Camping Campofelice***** met andere accommodaties in Tenero.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,7
7,2
9,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Fijne plek!"vertalen
Robin
9,0

24-10-2014 Zijn hier in september een aantal dagen met een camper geweest. Wij stonden vooraan met prachtig uitzicht over het meer en de bergen.
Heel wat luxe campings gezien maar het sanitair hier is top!
Boodschappen zijn er duur. Ga voor keuze naar de Coop in het naastgelegen winkelcentrum. Tip: huur de Nissan Leave op de camping. Voor nog geen € 35 per dag lekker de bergen in.

Alleenreizend, Sept. 2014
"Geweldige camping"vertalen
edineoosterhof
10,0

15-09-2014 Hele vriendelijke ontvangst, grote camping maar dat merk je niet. Prachtig gelegen aan het meer, waar je heerlijk kunt zonnen en zwemmen met ook allerlei speelartikelen in het meer. Camping en sanitair is superschoon en luxe. WiFi werkte redelijk, maar is wel gratis. Enige minpunt is dat de plaatsen klein zijn. Ik heb een kleine tent en een kleine auto en kon net alles kwijt.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Schoon!!"vertalen
hakkaart
9,0

12-08-2014 Grote camping met luxe voorzieningen, maar vooral schoon en erg goed sanitair!

leuke speelgelegenheden voor de kinderen.

Door de omvang van de camping en het niet autovrij zijn van de camping niet heel geschikt voor jonge kinderen om zelfstandig naar speelterrein te gaan of zelf te fietsen.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Campofelice***** bij:

Met partner, Juli 2014
"Campo Felice voelt als thuis komen!!! HEERLIJK"vertalen
E. Waardenburg
10,0

15-08-2014 Komen al vanaf 1984.
Zijn enkele jaren niet geweest vanwege de hond, maar wel in de buurt en altyd even over de camping gelopen omdat we dat zo misten.
Op welke camping harken ze s'morgens vroeg om 5 uur het strand en waar vind je dat de looppaden met een bezemwagen wordt schoongeveegd?
Nou dat super schone vind je daar en de toiletgebouwen zijn even eens super schoon!!!!!.
Daarom gaan we gelukkig in september er weer naar toe, omdat het voor ons voelt als thuiskomen!!
De omgeving is ook perfect en de mensen allemaal even vriendelijk.

Gewoonweg HEERLIJK daar Super!!!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Blijft een goede camping"vertalen
Lukas
8,0

01-08-2014 Voor de 2e keer naar toe gegaan nadat de 1e keer al zeer goed bevallen was.
Bij aankomst eerst in de wachtrij. Na 45 minuten konden we de camping op met een plek waar we zeer tevreden over waren.
Met de camping zelf is verder echt helemaal niets mis. Redelijke prijsstelling. Winkelcentrum dichtbij. Dichtbij Locarno. Mooi campingstrand met voorzieningen waar kinderen zich de hele dag prima kunnen vermaken.

Het enige echte aandachtspunt (ook gemeld bij de eigenaar) zijn de toiletten en hoe schoon die zijn. (kan per gebouw verschillen). Ook hier weer opvallend: hoe meer Nederlanders op de camping, des te rommeliger de toiletten. Maar wat mij betreft mogen ze daar wel wat meer schoonmaken (bijv om 6:00 en 18:00).

Maar dan nog: echt een prima camping waar we zeker nog een keer terug gaan komen.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie plek in Zwitserland"vertalen
Harry
10,0

29-10-2013 Campo Felice is een luxe camping, ideaal gelegen aan het Lago Maggiore. Op korte afstand van Italie en goed bereikbaar vanuit Nederland. De camping heeft veel facilteiten en wordt goed onderhouden. De toiletten zijn schoon en worden op tijd gereinigd. We zijn er nu voor de derde keer geweest en hebben genoten van de omgeving en het klimaat. Onze dochter vindt het daar ook heel gezellig, is veel uit geweest en heeft het dik naar haar zin

Juli 2013
"Mooie plek aan Lago Maggiore!!"vertalen
aeh
8,0

11-07-2013 Keurige camping. Wij wilde de mooiste plaatsen aan het water, jammer dat dat niet mag met een camper is het hoogseizoen terwijl die plaatsen nagenoeg leeg waren.
Sanitair netjes schoon, ervaringen hiervoor beschreven niet herkenbaar. Campng zat behoorlijk vol maar sanitair was continue schoon. Aanrader om een Nissan Leaf te huren, kost maar 25 euro p dag!!

Met oudere kinderen, Aug. 2012
"Fantastische plek"vertalen
Inge
10,0

29-08-2012 Ook dit jaar zijn wij weer naar Campo Felice geweest. Het was wederom geweldig. Het sanitair was pico bello. Ook onze dochter van 14 heeft zich samen met haar vriendinnetje heel goed vermaakt. Ok het is wat duur deze camping, maar het is het geld zeker wel waard.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Ontspannen vakantie vieren"vertalen
Harry
10,0

10-10-2012 Campo Felice is een luxe camping, ideaal gelegen aan het Lago Maggiore. Op korte afstand van Italie en goed bereikbaar vanuit Nederland. De camping heeft veel facilteiten en wordt goed onderhouden. De toiletten zijn schoon en worden op tijd gereinigd. We zijn er nu voor de tweede keer geweest en hebben genoten van de omgeving en het klimaat.

Met partner, Juli 2012
"Mindere kwaliteit"vertalen
Marieke
4,0
7,0

13-08-2012 Wij komen al een aantal jaren op camping Campofelice, Alleen dit jaar viel het ons op dat de kwaliteit hard minder werd, er liepen tot 's avonds laat groepen jeugd met veel lawaai rond over de camping.
De strandwachten kunnen zelf nog geen verbandje aanleggen en moeten zelfs de hulp vragen van omstanders.
En ook de toiletgebouwen zijn lang niet zo schoon als anders.
Dus volgend jaar gaan wij opzoek naar een andere bestemming.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?