Beoordelingen Camping Campofelice*****

Campofelice*****
75 beoordelingen
Beoordelingen Camping Campofelice*****
Via alle Brere 7, CH-6598, Tenero

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campofelice***** in Tenero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campofelice***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Campofelice scoort een 8,4 uit 10, op basis van 75 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campofelice***** in Tenero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campofelice*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Campofelice***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 63 vakantiefoto's van Camping Campofelice***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Campofelice***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zwitserland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ticino / Tessin. Vergelijk Camping Campofelice***** met andere accommodaties in Tenero.
Even geduld a.u.b.

7,8
8,6
7,3
8,9
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie plek in Zwitserland"vertalen
Harry
10,0

29-10-2013 Campo Felice is een luxe camping, ideaal gelegen aan het Lago Maggiore. Op korte afstand van Italie en goed bereikbaar vanuit Nederland. De camping heeft veel facilteiten en wordt goed onderhouden. De toiletten zijn schoon en worden op tijd gereinigd. We zijn er nu voor de derde keer geweest en hebben genoten van de omgeving en het klimaat. Onze dochter vindt het daar ook heel gezellig, is veel uit geweest en heeft het dik naar haar zin

Juli 2013
"Mooie plek aan Lago Maggiore!!"vertalen
aeh
8,0

11-07-2013 Keurige camping. Wij wilde de mooiste plaatsen aan het water, jammer dat dat niet mag met een camper is het hoogseizoen terwijl die plaatsen nagenoeg leeg waren.
Sanitair netjes schoon, ervaringen hiervoor beschreven niet herkenbaar. Campng zat behoorlijk vol maar sanitair was continue schoon. Aanrader om een Nissan Leaf te huren, kost maar 25 euro p dag!!

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Fantastische plek"vertalen
Inge
10,0

29-08-2012 Ook dit jaar zijn wij weer naar Campo Felice geweest. Het was wederom geweldig. Het sanitair was pico bello. Ook onze dochter van 14 heeft zich samen met haar vriendinnetje heel goed vermaakt. Ok het is wat duur deze camping, maar het is het geld zeker wel waard.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Campofelice***** bij:

"Ontspannen vakantie vieren"vertalen
Harry
10,0

10-10-2012 Campo Felice is een luxe camping, ideaal gelegen aan het Lago Maggiore. Op korte afstand van Italie en goed bereikbaar vanuit Nederland. De camping heeft veel facilteiten en wordt goed onderhouden. De toiletten zijn schoon en worden op tijd gereinigd. We zijn er nu voor de tweede keer geweest en hebben genoten van de omgeving en het klimaat.

met partner, Juli 2012
"Mindere kwaliteit"vertalen
Marieke
4,0
7,0

13-08-2012 Wij komen al een aantal jaren op camping Campofelice, Alleen dit jaar viel het ons op dat de kwaliteit hard minder werd, er liepen tot 's avonds laat groepen jeugd met veel lawaai rond over de camping.
De strandwachten kunnen zelf nog geen verbandje aanleggen en moeten zelfs de hulp vragen van omstanders.
En ook de toiletgebouwen zijn lang niet zo schoon als anders.
Dus volgend jaar gaan wij opzoek naar een andere bestemming.

"Overgewaardeerd"vertalen
Monique
7,0

13-08-2012 Wij waren een paar geleden als eens op deze camping geweest, maar in het voorseizoen. Nu in het hoofdseizoen.
De camping is erg groot en alles strak geordend. De plekken zijn ruim, maar hebben geen privacy. Sommige stukken wel schaduw, andere helemaal niet.
De camping heeft een mooi strand en kinderen kunnen daar erg leuk spelen in het water en op het strand. Maar de camping is te groot, om jonge kinderen alleen rond te laten banjeren en makkelijk vriendjes te maken. Kinderen van alle leeftijden zijn tot laat in de avond actief, met alle rumoer van dien. En de shows/optredens in de tent gaan tot laat in de avond door.
De omgeving is leuk, mooie plaatsjes (Locarno en Ascona).
Een groot nadeel is dat de camping erg duur is, dat is het niet waard en de prijzen in Zwitserland ook, de normale boodschappen zijn op dit moment 2 keer zo duur als in Italië.
Kortom, het kon een mooie camping zijn, maar voor ons op dit moment te groot en veel te duur!

"Overgewaarde camping"vertalen
Lukas
7,0

18-07-2012 Uitgekozen omdat deze camping het beste van het beste zou zijn. De camping is op veel punten erg goed. Vooral de ligging is een sterk punt. Ecbter, de staat van het sanitair stelde zwaar teleur. Vooral in de avonden en de ochtend tot 9 uur is het niet schoner als op een smerige camping. Ja, het is hoogseizoen (veel kindjes die voor het eerst staand plassen etc) maar dan verwacht je op dat gebied extra inzet. Zeker voor deze prijsklasse. Speeltuinen die tussen de middag en na 21 uur gesloten zijn vanwege geluidsoverlast (terwijl schlagerband tot 23:30 over de camping schalt) kan er bij mij ook niet in.

Medecampinggasten die hier al vaker zijn geweest bevestigen dat het de laatste paar jaar zienderogen minder + duurder is geworden*. Voor ons was dit de eerste keer dus die trend kan ik niet bevestigen.
* = dit jaar 10 SFR duurder dan vorig jaar.

Prijsniveau voor overige voorzieningen is overigens OK. Ook de winkels vielen mee.

Gaan wij nog een keer? Waarschijnlijk wel..

"Super voor de kinderen"vertalen
fam. Blom
8,0

11-09-2012 Op campo felice is werkelijk alles te vinden, geen zwembad maar dit is totaal niet nodig door alle atributen in het water en het zandstrand.
schoon sanitair! door het haventje geen boten voor je neus.
Het is duur, maar er is zoveel voor de kinderen en een prachtige omgeving. Dit was niet de eerste keer en zeker niet de laatste.

met partner, Sept. 2011
"Super"vertalen
michi
10,0

06-05-2012 wij zijn hier vorig jaar in september geweest., we hadden super weer. dus elke dag kunnen genieten van het mooie weer. we hebben heel veel leuke stadjes bezocht en de bergen op geweest. enig min puntje is, dat alles ontzettend duur is. als je boodschappen wilt doen, moet je stukje verder naar een aldi gaan. is ook wel duur maar tedoen, groot winkelcentrum naast de camping is belachelijk duur. wij zijn hier 5 dagen geweest en vonden t jammer dat we weer moesten gaan, we hebben echt een top vakantie gehad.

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Mooie camping op een mooi stukje Europa"vertalen
Carla
9,0

28-08-2011 Campo Felice is een van de betere campings. Grote plaatsen, veel voor de kinderen te doen. Annimatie is er wel maar niet overdreven. Sanitair is super, campingwinkel is prima, verse produkten, op 500 meter ligt ook een grote COOP. De prijzen echter zijn fors mede ook door de sterke franc. Cannobio, plaatsje in Italie, ging bijna iedereen boodschappen doen of uit eten. Omgeving is werkelijk schitterend, tijd was te kort om alles te bezichtigen. Komen hier zeker nog een keer terug. Waren tweede helft van augustus hier en was gezellig druk met voldoende plaatsen beschikbaar.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?