Appartement Miralago ***

Miralago

4 reviews over Appartement Miralago in het Nederlands

Fantastisch uitzicht op Locarno, Lago Maggiore

Kamp, 20-8-2016

Miralago zijn verschillende appartementen qua grootte, allen met een schitterend uitzicht op het meer (richting Locarno). Gelegen in een klein bergdorpje op ca. 10 automin. v/d de Italiaanse grens. Luino (It.) en Locarno (Ch.) op ca. 20 automin.

Het zwembad is niet groot, maar heerlijk om in af te koelen.

Een zeer rustig, schoon en kleinschalig complex.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Waanzinnig uitzicht!!

Erica, 7-9-2010

Wat een prachtig complex! Alle appartementen hebben een werkelijk waanzinnig mooi uitzicht op het meer met aan de overzijde Locarno. Vanaf je balkon is het soms net alsof je naar een film zit te kijken, zeker 's avonds als het langzaam donker wordt en de lichtjes bij Locarno aangaan. Het zwembad is heel mooi en groot genoeg voor alle gasten. Wij waren er midden in het hoogseizoen en we grepen nooit naast een ligstoel of parasol. Piazzogna is maar heel klein maar er zitten wel een paar lekkere restaurantjes en een mini supermarktje. Naar Vira aan het meer is het 5 minuutjes rijden.

Wij zaten zelf in appartement 17 en dat was net in mei gerenoveerd en zag er nu super strak en modern uit. Maar alle appartementen zijn privé eigendom dus het interieur kan verschillen. Zeker een aanrader voor mensen die van rust houden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Rob Nieuwenhuis, 19-6-2008

Het is even een flinke rit omhoog vanuit Vira, maar als je er eenmaal bent, wil je er niet meer weg. Geweldig complex met goede, nette voorzieningen. De inrichting van het appartement was netjes, alleen een beetje gedateerd. Hopelijk hebben we dit jaar beter weer als vorig jaar. Aanrader!
Gereisd met partner in juli 2007

fam Wiggers, 29-5-2008

Mooi appartement, superschoon en netjes. Prachtig uitzicht. Tuin en omgeving erg mooi en goed onderhouden.

Het zwembad (verwarmd) ligt prachtig en wordt goed schoongehouden. Er zijn

ligbedden en parasols (gratis).Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad.

Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Miralago in Piazzogna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Miralago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Miralago scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.