Hotel Lumino

Lumino

4 reviews over Hotel Lumino in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

Jolanda Nieberg, 3-8-2008

Wij, gezin met 3 kinderen (1, 5 en 7 jaar) hebben op onze heenreis richting Toscane overnacht in dit hotel. De kamer was sober ingericht, wel schoon. Fijn om met 4 op 1 kamer te slapen (en de kleine in een kinderbed). Het eten was beroerd. Slappe friet en een cordon bleu voor 82 euro! Ligging is prima, dichtbij de snelweg (net na de Gotthard tunnel) en toch ver genoeg om rust te hebben en lekker een wijntje te drinken op het terras. Kortom we zouden er zo weer heen gaan, maar dan wel ergens anders eten.
Gereisd familie in juli 2008

Harrie Kuipers, 12-5-2008

Eenvoudig maar prima overnachtingshotel op weg naar Italie. Vriendelijke bediening, lekker eten en uitbuikmogelijkheid middels een leuke wandeling langs het riviertje. Mijn TomTom liet me eerst verdwalen. Het is handiger om eerst het dorpje Lumino zelf te programmeren en van daaruit de straatnaam van het hotel in te geven.
Gereisd met partner in april 2008

Bart, 4-9-2007

Prima hotel onderweg, op ca 900 km van Utrecht. Kamers eenvoudig, maar zeker voldoende. Eten erg lekker. Sfeer goed. Aanrader.
Gereisd familie in september 2007

Jose, 25-5-2005

Een erg gezellig eenvoudig motel, voor een overnachting, op weg naar je vakantie verblijf. Een prima keuken, maar vooral erg gezellig.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lumino in Lumino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lumino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lumino scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.