Hotel Kurhaus Cademario Hotel & Spa ****

Hotel Kurhaus Cademario Hotel & Spa
Kurhaus Cademario Hotel & Spa
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kurhaus Cademario Hotel & Spa bij:

4 reviews over Hotel Kurhaus Cademario Hotel & Spa in het Nederlands

Prima 3-sterren hotel, schitterende ligging

Roy, 27-8-2008

Het hotel is werkelijk prachtig (hoog) gelegen in Malcantone, de rustige oever van het Lago di Lugano. Het dorpje zelf stelt niet zo veel voor, er is wel een supermarkt (vlakbij hotel) en enkele restaurants en cafe's. Kamers zijn prima (niet heel groot). Wij schrokken na boeking van de beoordeling op sommige sites m.b.t. de renovatie die nodig zou zijn. Dit valt heel erg mee; net als veel gebouwen in Ticino is het geen nieuwbouw en ziet het er ook niet als zodanig uit. Het is echter zeker netjes ogend en schoon; het wellnessgedeelte is pas opgeknapt. Het buitenzwembad heeft en mooie ligweide; toen wij er waren hadden we het zwembad vaak voor ons alleen. Wordt hoofdzakelijk door (rustige) Zwitsers en Italianen bezocht. Ontbijt en eten zijn prima. Grootste nadeel vonden wij het parkeren; er is op zich genoeg plek, maar de enkele 'handige' plaatsen zijn snel vol, en dan is het prutsen langs een smal weggetje. Ook is er geen koelkast op de kamer, het is dan ook maar een 3-sterrenhotel.
Gereisd met partner in augustus 2008

mooi maar toe aan een opknapbeurt

M., 9-8-2008

Het hotel ligt prachtig bovenop een berg, hiervoor moet je wel 7,5 km. naar boven kronkelen. Het eten is goed maar kleine porties. Vriendelijk personeel. Niet alle kamers hebben een balkon. Geen minibar op de kamer.
Gereisd met partner in augustus 2008

Thom, 19-8-2007

Heel oud hotel, met schitterend uitzicht over het dal van Lugano. Het hotel ligt hoog op een berg en heeft dringend behoefte aan renovatie.

Kamers zijn oud, maar voldoen voor één nacht. Het eten is heerlijk en de spa is oud, maar voldoende. De tuinen zijn schitterend.

Gereisd met partner in augustus 2007

Ron Pennings, 27-7-2007

we hebben hier één overnachting gedaan, toen we op door reis waren naar Italie, we hebben in dit schitterend hotel lekker gezwommen en van de sauna genoten. de kamers waren perfect en ook het eten. dit alles met een geweldig uitzicht op het Lugano meer was het een korte maar prachtige ervaring.
Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kurhaus Cademario Hotel & Spa in Lugano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kurhaus Cademario Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kurhaus Cademario Hotel & Spa scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.