8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dischma*** bij :

3 reviews over Hotel Dischma in het Nederlands

Net weer geboekt

Rogier van Bossum, 24-7-2017

Het is een prima hotel in het centrum. De kamers zijn inderdaad niet heel erg nieuw, maar de ligging is prima! Hartje centrum en je zit op loopafstand van het meer, waar het prachtig wandelen is. We waren er voor één nacht en dat gaan we volgende week weer doen voor onze doorreis naar Toscane. Jammer is dat de restaurantjes in de buurt naar Nederlandse maatstaven onbetaalbaar zijn. We namen in een achteraf restaurantje een maaltijdsalade, een hamburger en twee bordjes friet en waren 60 euro kwijt. Maar daar kan het hotel natuurlijk niks aan doen en daar hebben we ons voor dit jaar gewoon op ingesteld.

Vriendelijke mensen en het hotel is goed schoon. We mochten onze koel elementen in de vriezer leggen gedurende de nacht en het ontbijt was heerlijk! Ook voor kleine kinderen was er genoeg keuze.

Gereisd familie in juli 2016

Prima overnachtingshotel in een mooie omgeving

dissey_kenzo, 20-7-2011

Op weg naar Toscane is dit een prima stop.

Als gezin van 5 hebben wij veelal problemen met het vinden van een niet al te dur overnachtings hotel. Meestal moeten wij twee dure kamers reserveren.

Hotel Dischma is echt een familiehotel, gerund door een gezin/familie.

Luxe is het niet, maar wel pima verzorgd.

En ja je zit hutje mutje, maar dat zit je meestal in Lugano. Al ligt dit hotel wel aardig goed, een paar keer de hoek om en je staat bij de fontein en het geweldig mooie weer. Nut is je bent er om te overnachten en de stad eventueel wat te verkennen, meer niet. Wij hadden een 5 persoonskamer: stapelbed met een onderschuifbed en een tweepersoonsbed. Sliepen prima, badkamer was oke en het ontbijt ook!

Kopje thee/koffie/wijntje is niet schreeuwend duur ...... daar is het het hotel ook niet voor.

Goed, wij hadden een

Gereisd familie in juli 2010

Heel benauwend

Danielle, 18-1-2011

De ligging van het hotel is prima en het ontbijt is ook prima. Maar de kamers zijn vreselijk klein en vreselijk benauwd. Overal om je heen staan grote gebouwen en je kijkt gewoon bij andere mensen naar binnen. Vanaf ons balkon, konden we de buurmeisjes zien douchen.

Echt nooit meer. Gelukkig was het maar voor 1 nacht.

Gereisd familie in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dischma*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dischma in Lugano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dischma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dischma scoort een 8.38 uit 10 op basis van 3 reviews.