Hotel Dell' Angelo & Dépendance ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dell' Angelo & Dépendance*** bij :

2 reviews over Hotel Dell' Angelo & Dépendance in het Nederlands

Keurig hotel

Lis, 20-5-2009

Het hotel ligt in een drukke straat dus qua omgevingsgeluiden moet je daar wel rekening mee houden. Wij sliepen op een 3-persoonskamer. Was ruim genoeg, nette badkamer en zeer vriendelijke medewerkers. We konden voor weinig geld parkeren in de parkeergarage van de eigenaar (in de straat tegenover het hotel). Kleine garage maar wel hartstikke goed geregeld!
Gereisd met vrienden in juni 2008

Fam Van den Bleeken uit België, 29-7-2007

Het is een mooi hotel maar voor de prijs die we b etaalden hadden we echt wel graag een airco op de kamer gehad.Het was er bloedheet , en door het enorme lawaai van de omgeving konden we geen raam openzetten , met als gevolg een hele slechte nacht gehad.De bedden lagen niet goed , tijd om de matrassen te veranderen.De eigenaar was heel vriendelijk en behulpzaam.Het parkeren was een groot probleem , we rijden met een volume wagen met topbox op het dak en die kon niet bij het hotel geparkeerd worden dus moesten we de auto elders in de stad parkeren.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dell' Angelo & Dépendance in Locarno/Muralto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dell' Angelo & Dépendance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dell' Angelo & Dépendance scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.