8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Albergo Remorino Class**** bij :

5 reviews over Hotel Albergo Remorino Class in het Nederlands

Prima

Fam. Fenwik, 23-9-2009

Met onze kinderen (9-11) verbleven wij een weekend in Remorino. Prettige ontvangst, keurig verzorgde kamers met uitzicht op het meer. Badjassen, slippers en extra badlakens voor bij het zwembad (28C) lagen voor ons klaar. Wij waren erg blij met de fietsen van het hotel. Het hotel ligt iets buiten het centrum van Locarno, maar met de fiets ben je er in 5 minuten; ook Ascona is via een fietspad langs het meer prima te bereiken. Het ontbijtbuffet was zeer verzorgd, en werd tot het eind ruim aangevuld. Het hotel is goed gebouwd/geisoleerd. Er was niets te horen van onze (boven-)buren. De door het hotel aanbevolen restaurants waren erg goed, en worden desgewenst door de receptie voor je gereserveerd.

Wij komen graag nog eens terug!

Gereisd familie in september 2009

Prima hotel, voor herhaling vatbaar

Vink, 15-6-2009

Wij hadden een "superior" kamer, wat betekent dat de kamer compleet is gerenoveerd. Dat was wel te zien, een moderne inrichting en erg nieuw en schoon allemaal. Er was ook airco, maar die hebben we niet gebruikt. Deze kamers liggen op de derde verdieping, van waaruit je een erg mooi uitzicht hebt over helaas een ander gebouw, maar ook het meer en het zwembad met de begroeiing erbij (palmbomen inclusief). Eén avond hadden we geluidsoverlast van een verjaardagsfeestje boven ons, maar één telefoontje naar de receptie maakte daar verbazend snel een einde aan. De volgende ochtend een excuus vanwege deze overlast, niks mis met de service. Dan staan er ook nog E-Bikes ter beschikking (fietsen met hulpmotor) en de omgeving is ook al heerlijk. Een aanrader dus!
Gereisd met partner in juni 2009

Genieten

P.P. van leusden, 13-5-2009

Het hotel Remorino is een uitstekend kleinschalig hotel, smaakvol ingericht, van alle gemakken voorzien, mooie kamers, met een groot (ontbijt-)terras, grote tuin en prima zwembad. We zijn hier een week geweest eind april/begin mei 2009. Door de uiterst prettige manier waarop je door gastheer/gastvrouw en personeel wordt behandeld, voel je je snel thuis. Het hotel ligt rustig, in Minusio, vlak bij het meer (5 minuten lopen). Het centrum van Locarna ligt op een kwartiertje loopafstand. Desgewenst kun je de fiets nemen (die gratis voor gasten beschikbaar zijn). Het is een Garni-hotel, wat inhoud dat je alleen ontbijt krijgt, wat overigens erg goed is. Het hotel geeft (uitstekende) adviezen over restaurants in de buurt, waarvan een aantal op loopafstand. Het hotel is niet goedkoop, maar desalniettemin krijgt de prijs/kwaliteit van ons een 9. Het was hier echt genieten en we komen zeker terug.
Gereisd met partner in mei 2009

van Ravenhorst, 17-8-2007

Mooi hotel, rustige omgeving, zeer goede service. Klantvriendelijk. Behulpzaam met het organiseren van een excursie. De electrobikes staan ter beschikking. Goed verzorgd ontbijt
Gereisd met partner in juli 2007

Frits de Laar, 31-12-2006

Op en top.

Wij waren hier eerste helft september een viertal dagen op terugreis vanuit Toscane.

Ligt erg mooi met zicht op Lago Maggiore, hotelkamer compleet en luxe. Bij zwembad liggen handdoeken.

Uitgebreid en goed ontbijtbuffet wat steeds aangevuld werd.

Avondeten: geen idee, wij aten buitenshuis.

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Remorino Class in Locarno/Muralto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Remorino Class zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albergo Remorino Class scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.