Hotel Albergo Faido ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Albergo Faido bij:

3 reviews over Hotel Albergo Faido in het Nederlands

Nooit meer

Fam s, 28-7-2017

Hadden familie kamer geboekt waarin staat dat je een stapelbed voor de kinderen krijgt. Wij kregen echter een vreselijke grote kamer waar ze ook schijnbaar spullen opslaan. Stonden vier tafels op een rij met acht stoelen. Kamer had een aparte keuken maar kun je niet gebruik van maken omdat alle kastjes verder leeg staan. De tegelvloer was erg vies. Onze voeten waren behoorlijk zwart geworden. Ze hadden voor de kinderen twee opklapbedjes neergezet die steeds in elkaar klapte. Andere kamer gevraagd maar was volgens de mevrouw niets vrij. Ontbijt is erg weinig. Enige brood dat je hebt is een croissant. Beneden bij het ontbijt zitten mannen die om 7 uur sochtends al aan het bier zitten! Buiten lopen deze mensen ook waardoor ik mij niet erg op me gemak voelde met jonge kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima hotel op doorreis

annemiekenjeroen, 16-8-2016

Totaal onverwachts stranden wij op onze terugweg in dit hotelletje als gevolg van autopech. De lokale garage vertelde ons dat de reparatie een dagje ging duren dus hier aangeklopt en gelukkig hadden ze een familie kamer beschikbaar. Naast een tweepersoonsbed en stapelbed werd een slaapbankje uitgeklapt voor onze jongste dus we konden met zijn vijven vertoeven in één ruimte. Dankzij een goedwerkende wifi maakten de kids het zich snel gemakkelijk. In het dorpje en hotel is verder weinig te beleven. Wel werden we nog verrast door een prachtige waterval . Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Dit hotel bevindt zich in Italiaans sprekend gedeelte van Zwiterland maar wij werden prima geholpen in het Duits en Engels. Dit hotel leent zich prima op doorreis naar Italië. Prima keuken en lekkere kaart. Wij moesten de daaropvolgende dag lang wachten voordat onze auto klaar was maar mochten gewoon tot 16.00 in onze kamer blijven. Overige bezoekers toch voornamelijk wandelaars of bezoekers van deze omgeving. We hebben geen andere gezinnen gezien en weinig jonge stelletjes maar eerder senioren. Kamers waren netjes en schoon alles werkte verder prima en gewoon een prima service
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer naar Albergo Faido

Ellen en Jeroen + kinderen, 19-8-2012

Na een bevestigde reservering was onze kamer vergeven. Na een formeel excuus, kregen we als alternatief een zeer slechte kamer ergens achter het hotel. De dame presteerde te zeggen dat er mensen zijn op aarde die het veel slechter hebben. Deze kamer en gezamenlijke badkamer was onveilig (geiser in douche) en vuil, verouderd electra. Raam van kamer kwam uit op de kamer ernaast. Dit raam was afgeplakt met a4 papier. Het stonk er bovendien vreselijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Albergo Faido bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Faido in Faido, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Faido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albergo Faido scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.