Camping Al Censo **

Camping Al Censo
Al Censo
6,2

37 reviews over Camping Al Censo in het Nederlands

Mooie camping maar veel te duur.

AB, 21-8-2017

We zijn hier al een aantal keer op doorreis geweest, een leuke kleine camping die mooi ligt en een leuk zwembadje heeft. Je mag zelf een plek uitzoeken, er is voldoende schaduw en de camping is mooi begroeid, met zelfs palmbomen. Je hebt zicht op de bergen en een waterval waarnaar je kunt wandelen, leuk als je langer blijft dan 1 nacht.

Er is geen winkel of eetgelegenheid. Sanitair is verouderd en zeer eenvoudig.

We schrokken ons dit jaar wild van de prijs. Voor 2 volwassenen en vier kinderen betaalden we 126 euro voor 1 nacht!!

Zoveel hebben we nog nog nooit betaald en gaan we ook niet meer betalen, voor ons geen Il Senso meer. Jammer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nooit meer

Roos, 20-8-2017

87 euro voor 1 nacht met 5 personen. Camping was bijna leeg, op 3 caravans na. Wc en douche uit de jaren 70. Voor ons nooit meer
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit, nooit meer!

Gaston, 14-8-2017

Kwamen rond 16 uur aan voor één overnachting. Zéér onvriendelijke ontvangst. "Eigenlijk is het nog te vroeg om een plek weg te geven voor één nacht" zei de mevrouw aan de receptie. Er bleek voldoende plek op de camping. Toch werden we voor de zekerheid achteraf weggezet bij een grote groep Zwitserse jeugd. Weinig geslapen dus. En dat terwijl er voldoende andere plaatsenwaren. Prijs kwaliteit verhouding raakt kant nog wal. Zwitserland is duur. Maar dit slaat alles. €80,00 voor één nacht, 2 volwassenen en 2 kinderen. Rommelige, modderige camping. Sanitair te weinig en ver onder de maat. Voor ons NOOIT meer!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustig en toch dichtbij snelweg maar Duur!

Johan Coenen, 6-4-2017

Zwitserland is duur maar 45,-- [euro of SFR] met de camper begin april 2017, pfffff, dat moet wel erg goed zijn, nou ik heb nieuws : dachten via de gids dat het 23,-- was maar daar komen de 2 personen EN 3,70 pp Toeristenbelasting, dat riekt toch naar vakantieganger pesten. Ik zou zeggen prima doorreiscamping voor deze prijs en dichtbij de snelweg maar toch super rustig mede door het watervalletje achter de camping. Camping heeft beperkt sanitair qua hoeveelheid [2 gebouwtjes] met slecht paar wc's en douches. Wel een zwembadje wat zomers fijn kan zijn. Prijs/Kwaliteit dus zeer negatief beinvloed door de prijs !! Staat van het sanitair zeer beinvloed door de beperkte aanwezigheid hoewel verder netjes en zonder muntjes lekker warm water.
Gereisd met partner in april 2017

Mooi gelegen, schone camping, maar verbeterpunten

Marie, 29-7-2016

We hebben 1 nacht op deze camping gestaan op doorreis naar Italië. De camping is bereikbaar via een smalle toegangsweg. Het ligt midden in de prachtige natuur en het uitzicht is dan ook adembenemend. Ook het groen op de camping is erg mooi aangelegd.

Positieve punten:

- mooi zwembad met duikplank

- heerlijk warme douche

- schoon sanitair

- vlak bij de snelweg naar het zuiden

Mindere punten:

- erg prijzig (65 euro / 69 frank per nacht 4 personen)

- weinig sanitair (2 wc's en 1 douche per gebouw - 2 gebouwen op het terrein)

- hier en daar rommelig, zoals diverse grasmaaiers in het zicht voor kampeerders

- bouwwerkzaamheden bij de camping; deze lijken stil te liggen - geeft rommelig aanzicht. Goed zou het zijn dit gebied af te schermen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Duur en verouderd. Prima als doorreis camping

Sandra, 11-6-2016

Mooi terrein, prachtige natuur in een verder grauw dal. Slecht, te weinig en gedateerd sanitair. Dure camping, in juni 45 euro voor 2 personen.
Gereisd met partner in juni 2016

Camping op een hele mooie plek!

Fam Schuurman , 7-7-2015

Wat huiverig door recensies hier heen gereden om te overnachten.

Camping bijna leeg, prachtige ruime plekken onder de bomen omgeven door bergen.

Het sanitair is gedateerd maar schoon! En voldoet prima.

Er is een klein zwembad aanwezig en een speeltuintje voor de kinderen. Naast de camping loopt een prachtige waterval waar het goed klauteren en afkoelen is.

De camping is door de Zwitserse Frank idd duur, maar voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Helaas pindakaas!

Liesbeth Akkerman-de Keijzer, 9-8-2014

De camping wordt door de ANWB als overnachtingscamping aangegeven. Wij vonden m toch wat ver van de weg liggen. Wij vonden de camping errrruug prijzig voor 1 nacht (54 euro!). Sanitair is verouderd. Er was maar 1 douche. Andere douches waren dicht! Jammer...de volgende keer niet nog een keer!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Jammer

H.A. Donker, 3-8-2014

Voor de derde keer hier overnacht. Prijskwaliteit verhouding is m.i. volledig zoek. Achterstallig onderhoud. Zes jaar geleden nog een klein paradijsje, nu een onverzorgd geheel. Voor twee volwassenen en drie kinderen dienden we €80 per nacht af te rekenen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Goed voor 1 nacht

Hannie, 19-8-2013

zondag vertrokken uit Umbrie Italie. Tussenstop in Claro.

Vriendelijke ontvangst...er werd zelfs een vers bruin brood gebakken, toen ik aangaf dat ik brood wilde hebben.

Heerlijk (diep) zwembad.

Wel prijzig 50 euro voor 1 overnachting.

Maandagmorgen filevrij de Gothardt door...heerlijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Al Censo in Claro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Al Censo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Al Censo scoort een 6.21 uit 10 op basis van 41 reviews.