Camping Gottardo ***

6,5

22 reviews over Camping Gottardo in het Nederlands

Voldoende voor 1 nacht

Tinka, 13-8-2017

We hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis naar het Gardameer. Veel te duur voor wat ze bieden, maar je wilt toch graag overnachten. Klein sanitairgebouwtje. Met muntjes douchen. Weinig voorzieningen voor het aantal plekker. Klein speeltuintje. Restaurant biedt lekker eten zodat je zelf niet hoeft te koken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige locatie, kleine camping warme ontvangst

Miranda van der Kloor, 13-8-2017

Zeer gezellige en kleine camping. Midden in een klein dorpje. Camping bevindt zich op privé grond. Mooi uitzicht en het terrasje van de camping is heel gezellig. Dorpelingen weten dit ook te vinden en komen kopje koffie drinken. Op de camping kun je lekker eten en drinken. In de ochtend vers brood.

2 volw en 2 kinderen (7,8) auto en caravan en electr. €45

1 avond, nacht en ochtend verbleven

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

prima camping voor een paar nachten of doorreis

jan staneke, 1-7-2017

Prima opgevangen na pech op de rijksweg. Eigenaresse deed alles voor ons. Prima restaurant en lekker eigen gebakken brood. Fijn zwembad(je)
Gereisd met partner in juni 2017

Rederlijke overnachtingscamping

Eveline, 8-8-2016

Deze camping ligt prettig ten opzichte van de tunnel als je naar Italië wilt. We werden niet heel vriendelijk ontvangen op de camping.

De plekken zijn erg duur op de camping. Als je wilt douchen moet je daar nog voor betalen.

Camping voor 1 nacht is prima maar niet voor meer.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima in orde en netjes behandelt

W.Wijnand, 2-8-2016

Plaats genoeg en zeer vriendelijke ontvangst .

Ik begrijp die azijnpissers niet die alles daar afkraken want wij waren daar voor 1 nacht en wij hadden plaats genoeg terwijl ons veld vol stond .

Het is een doorreiscamping dus je gaat er niet wonen !

De Oma was cordaat en to the point en dat moet je ook zijn met zo'n camping en haar kleindochters bij de receptie waren supervriendelijk en behulpzaam .

De prijs was wel erg hoog maar ja het is Zwitserland hé en je staat wel vlak bij de tunnel wat een groot voordeel is .

Het restaurant is om die reden ook erg duur dus smeer zelf een broodje !

De trein hoor je wel maar niet hinderlijk en je hoort de snelweg amper al hoor je de provinciaalse weg wel goed .

Al met al een prima transitcamping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

goed als doorgangs camping

Rob Chrispijn, 18-8-2015

Op vrijdagavond 14 aug. na 3 uur file, aangekomen. Veld vrijwel leeg. Keuken formeel al gesloten maar toch "kregen' we nog een pasta los. Duur? JA.....maar welkom in Zwitserland en heb je daar problemen mee dat zoek je een alternatief maar niet zeuren over de inderdaad hoge prijzen in Zwitserland. Goeie plek om te overnachten voor of na de tunnel (ligt eraan waar je vandaan komt :-)Sanitair is schoon maar met een volle camping misschien wat weinig douches.
Gereisd met partner in augustus 2015

Voorheen regelmatig bezocht op doorreis.

Mazda met Eriba, 1-8-2015

Na een uitbrander te hebben gekregen van die blonde, gepaard gaande met onduidelijke handgebaren, heb ik besloten dat dit mijn laatste bezoek is geweest aan deze camping. Blijkbaar was het nodig mij zo te behandelen, omdat mijn auto niet geheel correct naast de caravan stond geparkeerd. Helaas. Ik heb op doorreis altijd heerlijk kunnen slapen op het geluid van de snelweg en langsdenderende goederentreinen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie & handige overnachtingscamping

Erik, 20-7-2014

Op zondag overdag zonder file de tunnel door, en dan is deze camping ideaal. Op maandag geen last van al het drukke vrachtverkeer. Los daarvan, is camping prima. Inderdaad worden de 2 1-nacht-blijvers veldjes aardig volgezet en is de prijs aan de hoge kant (maar ja, dat is eerder regel dan uitzondering in Zwitserland). Voorzieningen zijn prima, bij aankomst even frisse duik in het zwembad, lekker eten in het restaurant en 's ochtends voor vertrek verse broodjes uit de eigen bakkerij.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

dure overvolle camping

Tara, 6-8-2013

De camping ligt dichtbij de snelweg. Toen wij hier in de vroege middag aankwamen, was het er redelijk rustig. Echter in de loop van de middag kwamen er steeds meer caravans op de camping. Op een gegeven moment moest onze auto en zelfs ons wasrekje worden weggezet, zodat er nog een caravan vlakbij de onze kon komen staan. In de avond leek de camping meer op een drukke caravanstalling dan op een camping. De eigenaar rekent hier voor 4 volwassenen met caravan wel even circa €55,- voor.
Gereisd met vrienden in juli 2013

Matige camping, maar goed voor 1 overnachting

Dave de Groot, 12-9-2012

Matig terrein in een mooie omgeving. Geschikt voor één enkele overnachting, op ideale afstand van de Gotthardtunnel. Meest ergerlijk is het feit dat het personeel qua vriendelijkheid ongeschikt is de camping naar behoren te leiden (vooral het gedrag van "oma" Schröder op dit punt). Het sanitair is goed, maar eenvoudig. Wel een heerlijke geur van versgebakken brood rond het toiletgebouw. Restaurant en bakkerij prima. Kampeerprijzen zijn behoorlijk hoog, maar voor Zwitserse begrippen niet echt een verrassing. Al met al een aanrader voor één overnachting, maar niet meer dan dat. De omgeving is schitterend, al heeft Chiggiogna zelf niet zoveel te bieden (kerkje en waterval). Rest van het Leventinadal meer dan schitterend, en vaak mooi weer.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gottardo in Chiggiogna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gottardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gottardo scoort een 6.54 uit 10 op basis van 23 reviews.