Beoordelingen Camping Bosco di Molinazzo***

Bosco di Molinazzo***
22 beoordelingen
Beoordelingen Camping Bosco di Molinazzo***
Via San Gottardo 131, 6500, Bellinzona

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bosco di Molinazzo*** in Bellinzona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bosco di Molinazzo*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Bosco di Molinazzo scoort een 5,0 uit 10, op basis van 22 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bosco di Molinazzo*** in Bellinzona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bosco di Molinazzo***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Bosco di Molinazzo*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 20 vakantiefoto's van Camping Bosco di Molinazzo*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Zwitserland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ticino / Tessin. Vergelijk Camping Bosco di Molinazzo*** met andere accommodaties in Bellinzona.
Even geduld a.u.b.

4,1
5,7
5,1
6,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima doorreiscamping, maar wel belachelijk duur"vertalen
Wendy van der Eijk
7,0

26-08-2013 Handig gelegen op weg naar Italie, maar we schrokken wel van de prijs. Deze camping is droefheid ten top, veel vaste plekken (waarom zou je dat in vredesnaam willen?), vlak onder gewone huizen, straat pal achterlangs (niet druk gelukkig), veel geluid van de snelweg die vlakbij loopt. Idd wel een zwembadje en het sanitair is wel goed, ouderwets maar schoon en fijne douches. Wifi is incl, maar slechte ontvangst.

Je kunt er eten, ook afhalen, maar dat is ook al zo duur. We hebben maar een patatje gehaald en hadden gelukkig nog wat knakworstjes bij ons, zodat we het nog een beetje betaalbaar hielden.

met partner, Aug. 2013
"Overnachtingscamping"vertalen
Rob
6,0

12-09-2013 Hoewel er genoeg vaste seizoenplaatsen zijn, is dit voor ons alleen maar een ideale overnachtingscamping. Ligt op ca. 1 km van de snelweg, afrit Bellinzona Nord en dan de bordjes volgen. Vlak terrein op grasbodem onder de bomen voor trekkers. Sanitair is schoon, niet super de luxe. Restaurantje heeft goede maaltijden. Ook hier, zoals bijna overal in Zwitserland, flinke prijzen voor het gebodene.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Fijne doorreiscamping"vertalen
Ingrid
7,0

24-07-2013 Deze camping ligt dicht bij de snelweg en is daarom zeer geschikt wanneer je op doorreis bent. Er is een klein sanitairblok. Dit is schoon en met heel erg lekker warm water. Personeel is erg behulpzaam en zelfs wanneer ze volgeboekt zijn proberen ze toch nog een plaatsje te creëren. We hebben op de heenweg en terugweg naar en van Italie daar een overnachting gehad.

met partner, Juni 2013
"Niet de camping zoals de site weergeeft"vertalen
Marjan
6,0

04-08-2013 Het leek een leuke/mooie camping ( vlgs de site) om 2 nachten te overnachten, maar bij aankomst wilden we direct omdraaien omdat we dachten de verkeerde camping te hebben.Het bleek niet zo.Tja lange dag, moe, toch maar gaan, maar NIET voor de poort zoals het leek. Bij navraag bij de receptie over de plaats bleken we door te kunnen rijden iets verder de camping op.
Kleine plaatsen, de weg liep boven achter je langs ( 's avonds geen last van), de trein hebben we 's avonds ook maar 1x gehoord. Al met al rustiger dan verwacht. Maar uiteindelijk geen camping om ooit nog te overnachten.
restaurant was snack-gelegenheid en duur. Personeel was echter uitermate vriendelijk en behulpzaam ( wij hadden verkeerde stekker) Het plaatsje Bellinzona was een leuk uitstapje.Dat hadden we dan nog als leuk terugkijk moment. Geen aanrader dus !

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Prettige doorreiscamping"vertalen
Helen
6,0

02-09-2012 De camping ligt erg dicht bij de snelweg richting Italië en is daarom ideaal als doorreiscamping. De mooie stad Bellinzona ligt op (flinke) loopafstand. Wij zijn nog een nacht extra gebleven, omdat de camping ons erg goed beviel. Het zwembad is klein, maar ook in het hoogseizoen erg rustig. Ik lees dat iedereen klaagt over de prijs, maar dat komt natuurlijk ook door de lage euro.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Veel te duur voor een overnachting"vertalen
J
7,0

19-08-2012 We hebben hier op doorreis naar Zuid-Frankrijk 1 nacht gestaan. Het was al 19:30 en we hebben na een hele dag rijden de eerste de beste camping vanaf de snelweg gepakt. We hadden geen idee wat het zou kosten en ik schrok me dan ook een hoedje €62,90!! Voor 4 personen en een vouwwagen. De camping is een lange laan aan de rand van Bellinzona. Met aan de ene kant seizoensplaatsen en de andere kant toristische plaatsen. Er is een heel klein zwembadje en een speeltuintje. Sanitair bij de dames was netjes aan de mannen hun kant wat minder netjes. Maar voor deze camping is deze prijs veel en veel te duur. Hebben in de vakantie betere camping's gehad voor de helft van het geld. Daar kwam nog bij dat we in Italië langs de bloemenriviera ook nog eens €40,00 tol moesten betalen. Waarom zoveel? Er wordt gekeken naar het aantal assen. Belachelijk! De terugreis zijn we door Frankrijk gegaan. Kost net zo veel tol maar rijdt stukken sneller. Met de vouwwagen 130 km p.uur schiet lekker op.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Voor een doorreiscamping te doen"vertalen
J. Peetoom
7,0

31-07-2011 inderdaad niet de meest in het oog springende accomodatie. Maar daar doe je het voor een doorreis ook niet voor. Zwembad was ons geval wel gewoon open en ook schoon. Prima om de kinderen in te laten duiken na een dag in de auto. Bezinepomp vlakbij maar ook supermarkt op niet al te grote afstand, dus prima fourageirng voordat je de snelweg weer opgaat. PRijs/ kwaliteitverhouding kan wel beter. Maar voor 1 nacht te overzien. En het is aan de 'zonnige'kant vd gotthard, dus als het rond Luzern slecht weer is en de Gotthardtunnel is niet al te druk, kan het zuidwaarts toch de moeite zijn om alvast de tunnel te pakken, of bij grote drukte noordwaarts deze stop te maken en de dag daarna vroeg door te rijden

met partner, Juli 2011
"Nooit meer!!!!"vertalen
J. van den Broek
1,0
6,0

27-08-2011 We hadden een heel klein 2 pers. tentje (6 m2) + auto bij ons: we werden dringend gesommeerd de auto buiten de camping te zetten (en dat voor €29,= per nacht).
Uitgelegd dat we o.a. laptop etc bij ons hadden en niet van plan waren de auto met alle bezittingen erin onbeheerd ergens neer te zetten. Antwoord: daar hebt u uw handtekening voor gezet !!?? Dit was ons niet verteld en stond ook niet in het campingregelement. Maar ja, wat moet je als je anders de camping moet verlaten ...
Samengevat: we hebben €29,= euro betaald voor een plaats van 6 m2 !!
Zaken doen ja, maar niet op zo'n wijze.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Prima voor doorreis"vertalen
fred smits
2,0
4,0

07-08-2011 eigenlijk alleen erg praktisch voor doorreis. Niet om gewoon op vakantie te gaan

met partner, Juli 2011
"Veel te duur voor het gebodene"vertalen
Patrijsje
2,0
1,0
9,0

07-08-2011 Makkelijk aan te rijden van en naar de Gothard-tunnel. Ongelooflijk kleine staanplaatsen. Ligt aan een straat met flats en de trein komt op ongeveer 50 meter voorbij. Voor het gebodene heel erg duur, 42 euro per nacht! O ja en ga niets drinken op het terras; voor een - overigens goede - witte wijn van 15-20 cl betaal je de hoofdprijs, 5 euro per glas. Aardige mensen, dát wel. Maar dat mag ook wel voor die prijzen. O ja, en die touroperator beschrijving + foto's, laat je alsjeblieft niet in de maling nemen. Het zwembadje is 10 meter lang, er is géén strand en de camping ligt - gelukkig - een flink eind van de rivier. Sanitair is overigens puik.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?