Camping Bosco di Molinazzo ***

5,5

22 reviews over Camping Bosco di Molinazzo in het Nederlands

Goede overnachtingscamping

Beyerland, 29-7-2016

Na enkele keren ons verkeken te hebben op de toegangswegen naar een camping met een zeer steile hellingen is dit een verademing. Goed voor een overnachting als je op doorreis bent met een caravan!

Het is dicht bij de snelweg, ligt voorbij de Gotthardtunnel en je kan reserveren.

De prijs was wel hoog maar in vergelijking met andere overnachtingen in Zwitserland nemen we het op de koop toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Duur.....

André, 11-7-2016

Een camping dicht bij de snelweg. Bij aankomst kun je de camping oprijden en zelf een plaats uitzoeken. Rechts van de weg zijn vnl. seizoenplaatsen. Links kun je een (kleine) plaats uitzoeken. Een camping zonder sfeer. Met 2 personen en een caravan betaal je bijna 40 euro! Maar dan heb je ook wat..... een gedateerd toiletgebouw, wel schoon, en gratis Wifi, maar de ontvangst is zeer matig. Wanneer de eigenaar de prijs niet aanpast, prijst hij zichzelf uit de markt. Als doorgangscamping te gebruiken maar dan weer gauw inpakken en wegwezen.
Gereisd met partner in april 2016

Overnachtingscamping

Rob, 12-9-2013

Hoewel er genoeg vaste seizoenplaatsen zijn, is dit voor ons alleen maar een ideale overnachtingscamping. Ligt op ca. 1 km van de snelweg, afrit Bellinzona Nord en dan de bordjes volgen. Vlak terrein op grasbodem onder de bomen voor trekkers. Sanitair is schoon, niet super de luxe. Restaurantje heeft goede maaltijden. Ook hier, zoals bijna overal in Zwitserland, flinke prijzen voor het gebodene.
Gereisd met partner in augustus 2013

Prima doorreiscamping, maar wel belachelijk duur

Wendy van der Eijk, 26-8-2013

Handig gelegen op weg naar Italie, maar we schrokken wel van de prijs. Deze camping is droefheid ten top, veel vaste plekken (waarom zou je dat in vredesnaam willen?), vlak onder gewone huizen, straat pal achterlangs (niet druk gelukkig), veel geluid van de snelweg die vlakbij loopt. Idd wel een zwembadje en het sanitair is wel goed, ouderwets maar schoon en fijne douches. Wifi is incl, maar slechte ontvangst.

Je kunt er eten, ook afhalen, maar dat is ook al zo duur. We hebben maar een patatje gehaald en hadden gelukkig nog wat knakworstjes bij ons, zodat we het nog een beetje betaalbaar hielden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

niet de camping zoals de site weergeeft

Marjan, 4-8-2013

Het leek een leuke/mooie camping ( vlgs de site) om 2 nachten te overnachten, maar bij aankomst wilden we direct omdraaien omdat we dachten de verkeerde camping te hebben.Het bleek niet zo.Tja lange dag, moe, toch maar gaan, maar NIET voor de poort zoals het leek. Bij navraag bij de receptie over de plaats bleken we door te kunnen rijden iets verder de camping op.

Kleine plaatsen, de weg liep boven achter je langs ( 's avonds geen last van), de trein hebben we 's avonds ook maar 1x gehoord. Al met al rustiger dan verwacht. Maar uiteindelijk geen camping om ooit nog te overnachten.

restaurant was snack-gelegenheid en duur. Personeel was echter uitermate vriendelijk en behulpzaam ( wij hadden verkeerde stekker) Het plaatsje Bellinzona was een leuk uitstapje.Dat hadden we dan nog als leuk terugkijk moment. Geen aanrader dus !

Gereisd met partner in juni 2013

Fijne doorreiscamping

Ingrid, 24-7-2013

Deze camping ligt dicht bij de snelweg en is daarom zeer geschikt wanneer je op doorreis bent. Er is een klein sanitairblok. Dit is schoon en met heel erg lekker warm water. Personeel is erg behulpzaam en zelfs wanneer ze volgeboekt zijn proberen ze toch nog een plaatsje te creëren. We hebben op de heenweg en terugweg naar en van Italie daar een overnachting gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prettige doorreiscamping

Helen, 2-9-2012

De camping ligt erg dicht bij de snelweg richting Italië en is daarom ideaal als doorreiscamping. De mooie stad Bellinzona ligt op (flinke) loopafstand. Wij zijn nog een nacht extra gebleven, omdat de camping ons erg goed beviel. Het zwembad is klein, maar ook in het hoogseizoen erg rustig. Ik lees dat iedereen klaagt over de prijs, maar dat komt natuurlijk ook door de lage euro.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Veel te duur voor een overnachting

J, 19-8-2012

We hebben hier op doorreis naar Zuid-Frankrijk 1 nacht gestaan. Het was al 19:30 en we hebben na een hele dag rijden de eerste de beste camping vanaf de snelweg gepakt. We hadden geen idee wat het zou kosten en ik schrok me dan ook een hoedje €62,90!! Voor 4 personen en een vouwwagen. De camping is een lange laan aan de rand van Bellinzona. Met aan de ene kant seizoensplaatsen en de andere kant toristische plaatsen. Er is een heel klein zwembadje en een speeltuintje. Sanitair bij de dames was netjes aan de mannen hun kant wat minder netjes. Maar voor deze camping is deze prijs veel en veel te duur. Hebben in de vakantie betere camping's gehad voor de helft van het geld. Daar kwam nog bij dat we in Italië langs de bloemenriviera ook nog eens €40,00 tol moesten betalen. Waarom zoveel? Er wordt gekeken naar het aantal assen. Belachelijk! De terugreis zijn we door Frankrijk gegaan. Kost net zo veel tol maar rijdt stukken sneller. Met de vouwwagen 130 km p.uur schiet lekker op.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Fijne doorreis camping op mooie plek

Saskia, 19-7-2012

Fijne camping die wij al jaren gebruiken voor de doorreis naar Toscane. Slim gelegen aan de snelweg. Sanitair is zeer basis op de camping, en wij hebben vaak mooie plek achterin de camping. Maar wij zijn stel zonder kinderen dus we komen altijd buiten het seizoen. Zo een mooie plek onder de bergen en naast de rivier
Gereisd met partner in september 2010

Nooit meer!!!!

J. van den Broek, 27-8-2011

We hadden een heel klein 2 pers. tentje (6 m2) + auto bij ons: we werden dringend gesommeerd de auto buiten de camping te zetten (en dat voor €29,= per nacht).

Uitgelegd dat we o.a. laptop etc bij ons hadden en niet van plan waren de auto met alle bezittingen erin onbeheerd ergens neer te zetten. Antwoord: daar hebt u uw handtekening voor gezet !!?? Dit was ons niet verteld en stond ook niet in het campingregelement. Maar ja, wat moet je als je anders de camping moet verlaten ...

Samengevat: we hebben €29,= euro betaald voor een plaats van 6 m2 !!

Zaken doen ja, maar niet op zo'n wijze.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bosco di Molinazzo in Bellinzona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bosco di Molinazzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bosco di Molinazzo scoort een 5.47 uit 10 op basis van 25 reviews.