Hotel Des Trois Couronnes *****

Hotel Des Trois Couronnes
Des Trois Couronnes

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Des Trois Couronnes bij:

2 reviews over Hotel Des Trois Couronnes in het Nederlands

Fantastisch hotel met excelent service.

Luna on the move, 31-8-2009

Ontzettend welkom gevoel tijdens het inchecken. Terwijl de bagage vanuit de auto naar de kamer wordt oevergebracht wordt ons een drankje van het hotel aangeboden. Champagne! Verblijf was heerlijk. Mooie kamers en ruim (deluxe). Hotel ligt centraal aan de boulevard. Het wellness bereik is netjes. Zonnetuin is klein maar volstaat en er staan heerlijke relaxbedden. Gratis thee en citroenwater staan tot je beschikking in de wellness. Boottrip is een must. Vooral met de oude raderboten. Hier komen we zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2009

Fantastisch Hoetel met excelent service

Luna on the move, 31-8-2009

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Trois Couronnes in Vevey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Trois Couronnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Trois Couronnes scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.