Camping La Murée

6,6

3 reviews over Camping La Murée in het Nederlands

Teleurstellende camping.

Ruitenberg, 14-8-2016

Het sanitair was prima, iedere dag troffen we deze schoon aan, heerlijk.

De camping is voor 95% gevuld met vaste campinggasten die boven de 65 zijn, jeugd was er niet te vinden. Op de site word geschreven over een tafeltennistafel, deze stond achter op de camping ver in de bos verscholen. Ook de Jeu de boules baan lag ver weg onder de bomen. Voor kinderen absoluut niet aantrekkelijk. De plek waar je een vuurtje mocht maken lag ook achter aan de camping, dit is te begrijpen met de eventuele rook ontwikkeling maar gezellig is anders. Juist voor deze voorzieningen hebben wij de camping gekozen in de hoop dat onze kinderen ook andere kinderen zouden treffen. De eigenaren konden geen woord Engels of Duits, wat een groot gemis is. De ouders van de eigenaren (deze hadden een vaste caravan op de camping) hielden de campinggasten de gehele dag nauwlettend in de gaten, liep je naar de afvalcontainers, dan kwam meneer je nalopen of je het wel in de juiste bakken gooide. Na vier dagen zijn wij vertrokken i.p.v. onze geplande 14 dagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

mooie en rustige camping!

Diedeke, 10-8-2015

Kleine Zwitserse camping aan beek in schitterende omgeving. Redelijk veel vaste plaatsen maar iedereen erg aardig tegen 'trekkers'. Ontvangst supervriendelijk, helemaal voor Zwitserse begrippen. Geen eet of drinkgelegenheid op camping maar op 50 meter afstand zit leuk Italiaans restaurantje met leuk terras en goed eten. Prima uitvalsbasis om omgeving te verkennen en te wandelen. Camping was 30 euro (2 volwassenen & tent). Elektra en douche gratis! Als we ooit nog een x gaan dan wel aan andere kant vd camping, het mooie geluid van de waterval vonden s nachts wat overheersend maar dat is dan ook het enige puntje...
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima camping, net nieuw sanitair, aan beekje.

P. van Valen, 27-8-2008

Toerplaatsen liggen meestal tegen het beekje. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Veel wandelroutes in de buurt ( wij zijn in de zomer geweest ). Gratis pas voor ski lift, zwembad, bus ed. op ong. 2 km afstand.
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Murée in Vers-l'Eglise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Murée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Murée scoort een 6.58 uit 10 op basis van 3 reviews.