Hotel René Capt ****

7,8

6 reviews over Hotel René Capt in het Nederlands

Mooi

Rens.p, 27-7-2015

De omgeving is prachtig en het personeel is erg aardig en behulpzaam. Erg rustgevend
Gereisd met partner in juni 2015

goede ligging

gaakeer, 9-9-2013

schoon hotel met zeer kleine kamers. We hadden een folder gekregen met mooie foto s, in werkelijkheid waren het zeer kleine kamers. We hadden nog wel de superior kamer. Uitzicht was wel mooi kamers aan de kant van het meer. Ligging was wel goed direct aan het meer waar je heerlijk kan wandelen.
Gereisd met partner in september 2013

leuke locatie

chris Leys, 2-7-2010

Hotel is zeer goed gelegen .Prachtig zicht op het meer.Prijs kwaliteit zeker een aanrader
Gereisd met partner in juni 2010

Redelijk hotel maar geen 4 sterren waard

R. Hoekstra, 10-9-2008

Had er hele mooie folder van gezien, dus de verwachtingen waren hoog, maar helaas de praktijk was anders. Kamer aan de straatzijde, erg lawaaiig, veel langskomende treinen op zo'n 25 meter afstand. Tip: boek een kamer aan de zijde van het meer, die zijn vast een heel stuk rustiger.
Gereisd met partner in september 2008

Geen prettig hotel

C.M. Schot, 4-8-2008

Wij hadden een andere voorstelling van dit 4-sterren hotel. Moeilijk parkeren op straat met parkeerkaart (wordt ter beschikking gesteld door hotel). Parkeren op een vaste parkeerplaats tegen betaling mogelijk. Wij hadden een kamer aan de zijkant van het hotel. Op zich was de kamer netjes en schoon maar erg sfeerloos. Badkamer erg klein. Wastafeltje niet groter dan gemiddeld fonteintje in een toilet. Wij hadden halfpension geboekt. Eten uitstekend, echter soep te koud. Vanuit restaurant geen uitzicht op 't meer, vanwege bomen. Vanuit de tuin van het hotel loop je zo de boulevard op. Personeel op zich vriendelijk echter bij uitchecken werd niet eens gevraagd of we goed geslapen hadden of zo.
Gereisd met partner in juli 2008

Martijn, 9-6-2008

Zeer mooi en net hotel, met een ideale

ligging. kamers aan de achterzijde van het hotel kijken direct uit over het meer.

op 8 minuten lopen van het Casino en het marktplein

Hotel heeft privé parkeerplaatsen. (tegen redelijke vergoeding)

Nette, vriendelijke receptie-medewerkers

Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel René Capt**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel René Capt in Montreux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel René Capt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel René Capt scoort een 7.75 uit 10 op basis van 6 reviews.