7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel la Tour D'Aï** bij :

2 reviews over Hotel la Tour D'Aï in het Nederlands

Gezellig hotel

Els Casteels, 4-9-2009

Wij werden heel vriendelijk ontvangen in dit hotel. De kamer was veel groter dan we gevraagd hadden, 8 pers. ipv 4! Het ontbijtbuffet was zeer goed, met lekkere nespresso koffie.
Gereisd familie in augustus 2009

frans, 5-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

hotel is heel gewoon maar wel heel proper,de gastheer doet er alles aan om het voor je te regelen.verder de kamers zijn schoon opgeruimd bedden worden smorgens opgemaakt, er zit een douche in zonder boiler dat je genoeg heet water hebt,dat is goed geregeld .verder zit er een ruimte waar je wat kunt drinken een pilsje of iets anders.als je smorgens wakker word ga je ontbijten staat klaar wat brood wit en bruin verder sjam en twee verschillende vleessoorten,plus koffie of thee of chocomel en ook corn vlakes,nou je skispullen staan beneden in een verwarmd hok doet je schoenen aan en gaat precies tegenover het hotel staan komt er een gratis bus en brengt je naar de groten cabine lift.Als je boven komt heb je een panorama terras wat rond draait kun je drinken en eten echt de moeite waard.dat kun je skieje het gebied vonden wij echt super mooi pistes en goede sneeuw 60 km wij vonden het zat daar een 4 daagjes te vertoeven heel leuk voor een korte vakantie het rijden is echt super mooie wegen
Gereisd met vrienden in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel la Tour D'Aï in Leysin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel la Tour D'Aï zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel la Tour D'Aï scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.