Hotel Le Chamois ***

Le Chamois

• Ligging t.o.v. pistes7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Chamois bij:

1 review over Hotel Le Chamois in het Nederlands

Leuke skivakantie

Jo en Greet, 14-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven in dit hotel van 2 t/m 09/01/11.

Formule : overnachting en ontbijt in het hotel zelf, diner in het ietwat verderop gelegen hotel Diablerets. Wij keerden zeer tevreden terug. Bij het ontbijt ontbrak enkel het eitje maar het 4-gangendiner was ronduit super ! Zeer lekker gegeten met een topbediening.

Wat betreft de kamers : verzorgde kamers, alhoewel wij van kamer dienden te wisselen omwille van nachtlawaai in de onderliggende bar. De staff deed er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Skigebied met heel wat mogelijkheden vooral voor de beginners. De gletsjer is leuk meegenomen voor de vrij dure skipas.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Chamois in Les Diablerets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Chamois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Chamois scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.