Hotel Angleterre & Residence ****

Hotel Angleterre & Residence
Angleterre & Residence

5 reviews over Hotel Angleterre & Residence in het Nederlands

Ook bij de 2de keer weer super!

., 3-11-2013

Bij 2de keer bezoeken van Lausanne binnen een maand heb ik bewust voor dit hotel gekozen. Ik had me al bij de eerste keer zo op mijn gemak gevoeld. Het complex is geweldig mooi gerenoveerd en de verbinding tussen 'oud' en 'modern' is uitstekend gelukt. De service was uitstekend. Ontspannen aan het zwembad de (midden in de levendige havenzone) was erg prettig. De maaltijden in het restaurant en de service zijn ook goed.
Gereisd anders in november 2013

Stijlvol hotel met een fantastische sfeer.

., 11-8-2013

Stijlvol gerenoveerd, houten complex direct aan het Genferseeufer. Zeer centraal gelegen. Aanlegsteiger en metro op loopafstand. Mooi openluchtzwembad. Bijzonder vriendelijke executive kamers met uitzicht op het meer, goede temperatuur, goed uitgerust - om je helemaal thuis te voelen. Badjassen en slippers op de kamer, minibar, kluisje, rustige sfeer, geen massa hotel. Goede service bij het ontbijt, uitgebreid ontbijt (vers fruit, veel sappen, yoghurt, warme gerechten etc. ) Al met al prima hotel, ik zou het zo weer kiezen.
Gereisd anders in augustus 2013

Welnesshotel vlakbij de oever van het meer.

., 9-8-2013

Het hotel ligt heel centraal in Ouchy, slechts door de Uferstraße van het Meer van Genève gescheiden. Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen en centraal in het midden ligt er een modern receptiegebouw. Bij aankomst met de auto staat er een ondergrondse parkeergarage van het hotel ter beschikking voor een dagelijkse toeslag van 25 Zwitserse frank. We hadden een executive kamer met uitzicht op het meer in het hoofdgebouw. De kunst en manier waarop het gebouw gerenoveerd is, is echt lovenswaardig. Zo zijn bijvoorbeeld de 'oude' oorspronkelijke kamers van aan de buitenkant zichtbaar. Binnen is er nog een tweede vensterglas aangebracht. Op de kamer zelf was er met gesloten ramen geen lawaai van de straat of het restaurant te horen. De kamer was comfortabel ingericht. Verse bloemen, chocolade en ook het ontbijt waren in de prijs onbegrepen. En het gebruik van het buitenzwembad was ook inbegrepen. Je kan ook de wellnessbereiken van het hotel ernaast, het Beau Rivage, tegen een kleine vergoeding gebruiken. Verder kon je ook het openbaar vervoer gratis gebruiken vanaf het moment dat je incheckte tot je vertrek. Alles bij elkaar kunnen we het hotel zeker aanbevelen. Tijdens onze volgende vakantie in Lausanne zullen we hier weer overnachten.
Gereisd anders in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Angleterre & Residence bij:

Genfer See en Lausanne een reis waard.

., 30-7-2013

Zeer aan te bevelen voor een retourtje Lausanne. Goede metro voor hotelgasten gratis te gebruiken. Hotel zeer goed gelegen aan het meer. Excursies naar Geneve en Montreux met de trein.
Gereisd anders in juli 2013

Geweldige locatie aan het meer dichtbij de scheeps

., 22-7-2013

De ligging alleen al is top, ontbijt in het buitengebied met uitzicht op het meer, kamer gezellig, echter zonder balkon, maar dat hoeft hier ook niet, bij het zwembad liggen en handdoeken, een badjas en schoenen op de kamer alles weloverwogen,
Gereisd anders in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Angleterre & Residence bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angleterre & Residence in Lausanne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angleterre & Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Angleterre & Residence scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.