Hotel Des Alpes Vaudoises *

Hotel Des Alpes Vaudoises
Des Alpes Vaudoises
5,7

10 reviews over Hotel Des Alpes Vaudoises in het Nederlands

Hoog in de bergen aan het meer van Geneve

Gerard, 13-4-2011

De berg op langs een stijle bergweg was een uitdaging met de auto. Vanuit het hotel kon je de bergtrein nemen naar montreaux. Dat was beter te doen en gaf een schitterend uitzicht. Het hotel is oud, maar wel schoon en netjes. Het zwembad van het hotel is aan de andere kant van de weg. Klein maar schoon. Het eten is eenvoudig. Wel goed.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

Willy Companjen, 28-2-2008

Dit hotel is duidelijk vergane glorie en snakte naar een emmer sop om de boel is lekker schoon te maken er werd af en toe een beetje met een spuitfles gerommeld in de eetzaal waar het krioelde van de dode vliegen en de levende vliegende mieren. Rommelig en een onvriendelijke dame achter de balie er kon geen goededag af. Veel verpaupering trouwens in Montreux, jammer. Er moest een regeling zijn om de oude gebouwen met subsidie op te knappen i.p.v. de nieuwe flats die er worden neergezet.

De kamers waren wel netjes maar de minibar puilde uit van ijs en lekte als een mandje.

Prachtige ligging trouwens en mooi uitgangspunt voor uitstapjes. Avondeten was wel goed maar ontbijt werd iedere dag minder.

Gereisd met partner in juli 2007

Vredeveld, 24-10-2007

Het is niet meer wat het geweest is. Er zit nu een nieuwe eigenaar op en deze heeft duidelijk andere behoeften als in de tijd van het Minotel-tijdperk. De kamer was wel netjes en ruim, maar het personeel was niet berekend op haar taak. Er was ook te weinig personeel. Slechte leiding. We zullen dit hotel ook niet weer bezoeken en ook niet aanbevelen.
Gereisd met partner in juli 2007

Fenna Kalverda, 21-9-2007

Het hotel is meer een studentenhuis dan een hotel. veel lawaai s'morgens vroeg van dicht slaande deuren en controles van de hotelschool die schijnbaar s'morgensvroeg moesten gebeuren. Het eten is lekker het uitzicht is prachtig personeel de meesten zijn vriendelijk. Erg jammer was vast een mooi hotel van te maken
Gereisd met partner in september 2007

Fenna en Sije Kalverda, 12-9-2007

Dit hotel is eigenlijk niet meer geschikt als toeristen hotel. De kamers worden verhuurd aan studenten van de hogere hotelschool. Administratie is niet op orde. Bij iedereeen die er in dezelfde tijd zaten als wij was het zelfde gezegd n.l. dat ze de boeking niet heeft door gegeven en de kamer niet vrij is. Wij hadden toen geluk dat we een kamer kregen toegewezen op de zijkant met een extra slaapkamer. (wij hadden geboekt kamer met meerzicht en balkon) en een soort balkon met uitzicht op het meer. De meubels zijn ietsje aftands maar het bed sliep prima. Dit was dan eerst voor 3 nachten en de volgende 3 nachten zouden we dan een kamer krijgen die we geboekt hadden. Toen we van de andere gasten hoorden hoe die er uit zagen hebben wij wijselijk onze mond gehouden en zijn mooi op de grote kamer blijven zitten. Het personeel is vriendelijk ( behalve de vrouw bij de receptie) en behulpzaam het eten was ook prima. Ze kunnen dit hotel beter uit het bestand halen. Jammer mooie plek
Gereisd met partner in augustus 2007

H vd Ent, 20-8-2007

Een hotel om in tranen uit te barsten! Wat een aftandse boel! Een chaotische bediening met veel geschreeuw naar de keuken en druk geren. En dan de kamers aan de achterkant van het hotel. (De voorzijde met uitzicht op het meer was zogen. volgeboekt.) Uitzicht over een achterstandswijk en een inrichting die nog niet bij een kringloopwinkel vandaan komt. Wel een balkon, zonder stoelen en alleen maar een tafelblad waar de poten van ontbreken.

Na 1 nacht gillend en met veel bonje weer vertrokken. Dat NOOIT meer!

Gereisd met partner in augustus 2007

Philippe Barbé, 6-1-2007

Wij weten niet goed wat hier in dit hotel gaande is.Voor de 5 de keer op rij komen we hier elk jaar opnieuw een 3 tal dagen logeren;dit jaar liep het de spuigaten uit.Het was elke dag wel iets;geen ontbijt of te warm brood dat enkel beschikbaar was vanaf 9 uur.Een

20-tal dode vliegjes in het badkamerkastje.Kamer niet opgemaakt en top of the bill ; bij het ontbijt botercups waarvan de vervaldatum reeds een maand voorbij was.

Ons zien ze hier NOOIT meer terug in dit " hotel ".

Gereisd anders in januari 2007

Frits de Laar, 14-9-2006

Ligging van hotel fantastisch, wij zij er eind augustus geweest. Maar wel een beetje de vergane glorie. Badkamer lamp defect in wastafelmebel, oplossing een los schemerlampje erop plaatsen (!!??). Je bent aangewezen op vervoer (auto/motor, danwel treintje), want je loopt niet evenvan montreux omhoog naar Glion. Toen wij er waren, bijna alleen maar studenten van de nabij gelegen hogeschool, die hier op kamers in hotel zitten.
Gereisd anders in september 2006

P.G. Keulen, 10-7-2005

Prachtige ligging boven het meer. Een uizticht waar je alleen maar van kunt dromen! Hotel is mooi, alleen zijn de kamers wat klein. Eten is erg goed, eetzaal kijkt ook uit over meer.

Dit is een bijzondere ervaring om mee te maken. De rit met de trein naar het hotel is al een belevenis op zich. Om op reis te gaan moet je echter aktijd weer naar beneden; de plaats zelf is niet zeer bezienswaardig.

Gereisd anders in juli 2005

Marina Smeyers, 11-8-2004

prachtig uitzicht - lekker eten - de rit er naar toe is op zich al geweldig (wij zijn er geweest met de moto)
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Alpes Vaudoises in Glion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Alpes Vaudoises zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Alpes Vaudoises scoort een 5.7 uit 10 op basis van 10 reviews.