Camping Les Glariers

Les Glariers

3 reviews over Camping Les Glariers in het Nederlands

super!

Bethina, 4-4-2011

Ik kom hier al van sinds mijn 1e levensjaar en het is ieder jaar weer genieten. Het is een kleine, gezellige camping.

Er is weinig animatie voor kinderen. Dit heeft mij nooit gestoord, ik heb me hier altijd prima kunnen vermaken. Het zwembad is heel leuk. Een groot bad met een ondiep en diep gedeelte en er is een peuterbadje. Verder is er een grote glijbaan, waar je op een band vanaf moet.

Af en toe wordt er een tafeltennistoernooi gehouden.

De camping ligt op loopafstand van het dorpje Aigle. Dit is een klein dorpje met mooie kleine straatjes. Verder heeft het nog een station. Ook is er een COOP op loopafstand.

Het mooiste van deze camping is dat wanneer je 's morgens uit bed komt je meteen overal bergen ziet.

Een aanrader is: de stad Montreux, vooral op 1 augustus ivm. nationale feestdag. Er is daar dan een grote markt en 's avonds is er vuurwerk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

jan de wit, 6-6-2008

Keer of 8 geweest, en altijd weer een feest om hier te mogen zijn. Wij komen hoofdzakelijk om te wandelen in een straal van 50 km.....legio mogelijkheden dus. Schitterende omgeving, lekker rustig. Geneve Montreux Laussanne lekker dichtbij.

Camping voor kinderen misschien wat minder . Wij zijn afgelopen 3 jaar niet geweest........het wordt weer eens tijd!!! groeten Jan de Wit

Gereisd familie in juli 2007

visscher, 26-12-2007

erg vriendelijke ontvangst en zeer attente beheerders op een kleine en redelijk rustige camping. Alleen s'nacht enige geluidshinder van treinen. Alles bijeen een zeer aan te bevelen terrein.
        Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Glariers in Aigle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Glariers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Glariers scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.