8,3

10 reviews over Hotel Hirschen in het Nederlands

prima hotel in een bergachtige omgeving

Annemarie, 31-7-2017

Hotel zag er redelijk gezellig uit. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam!

Kamer: wat achterstallig onderhoud, zoals bruine kitranden, vlekken op het plafond en loszittend behang/randen. Verder wel schoon en hygiënisch.

Eten & drinken: op de website staat beschreven dat kwaliteit hoog in het vaandel staat. Ik vond dit wat tegenvallen. Bij het ontbijt was er geen vers fruit, erg jammer! Bij het diner was er geen saladebar. Ik vind het persoonlijk fijn als ik zelf wat groente kan opscheppen. Hier waren geen mogelijkheden toe, je moest het doen met het kleine beetje groente wat je geserveerd kreeg. Groente en fruit is erg schaars, terwijl naar mijn idee dit juist wel van belang is in een gezond eetpatroon. Plus het feit dat er op de website werd vermeld dat de kwaliteit in het eten erg vooruitstrevend en streekgebonden is. Dat was naar mijn idee niet zo. Jammer!

Gereisd met partner in juli 2017
Michael Müller,

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Michael & Simone Müller-Walt

Keurig hotel

Remco Beumer, 31-7-2010

Hotel Hirschen is een keurig hotel in Wildhaus. Wij verbleven op basis van halfpension. Ontbijt was prima. Avondeten (3 gangen) eveneens prima, alleen zijn de porties aan de kleine kant (zeker na een actieve dag buiten).

De hotelkamer was qua interieur nogal gedateerd. Alles wel keurig schoon.

Het hotel heeft een zwembad dit is echter zeer klein. Echt zwemmen gaat hier niet lukken !!

Gratis internetvoorziening met printer in de hal bij de receptie.

Het hotel is t.o.v. de prachtige omgeving centraal gelegen aan een drukke weg.

In het dorp Wilhaus zelf is weinig te beleven.

Tip voor mensen met kinderen:

- Minigolf vlakbij het hotel !

- Met de step de berg af (bergbahn Gamplut)

Gereisd familie in juli 2010

Goed hotel

Willemsen, 2-8-2009

Het ie een mooi hotel. Wij hadden een familiekamer, mooi, schoon en ruim.

Het eten is goed verzorgd. Als je iets niet lust, kun je iets anders krijgen. Je kunt ook zo iets erbij bestellen. De mensen zijn heel vriendelijk. Het enige nadeel is, dat er erg weinig te doen is in het dorpje en er is weinig in het hotel te doen voor kinderen.

Gereisd familie in augustus 2009

doen we nog eens

g en g te h, 5-5-2009

Heel onverwacht toch nog even een ski-weekend geboekt met de Pasen.

Onze keus voor dit hotel was een gokje. De rijafstand naar dit gebied is te doen voor een weekend en het hotel laat niets te wensen over.

Vanwege het prachtige paasweer hebben we geen gebruik gemaakt van de wellness.

Echt een weekendje alleen maar verwennerij.

Gereisd met partner in april 2008

Goede prijs kwaliteit verhouding

Jonny en Angelique, 1-3-2009

Goed hotel, alleen de kamers zijn behoorlijk verouderd, tenminste de twee persoonskamers. Niet gerenoveerd. Eten is goed en als je iets niet lust van het menu krijg je zonder problemen iets andes.

Vriendelijk personeel. Nette bediening en gezellige zitjes waar s'avonds kunt gaan zitten.

Ligging van het hotel is prima, skibus stopt voor het hotel. Mooi skigebied met voor ieder wat wils qua pistes. Je kunt naar 3 verschillende gebieden om te skieen. Dus al met al de moeite waard.

Gereisd met partner in februari 2009

fijn hotel zonder franjes

Caroline Brodeoux, 3-9-2008

hotel is zeker zijn 3 sterren waard, maar zeker niet meer. Kamers ruim, verzorgd, modern. 1 nadeel: wc-ruimte niet afgesloten van de rest van de kamer. Ontbijt was verzorgd, avondeten ook maar voor grote eters misschien iets te weinig (met jetair 3 gangenmenu) want voorgerecht was steeds soep of saladbar. Anders wel ok. Mooi zwembad, niet te groot maar wel gezellig. Sauna niet te groot maar ok.

Ligging zeer goed (nabij kabelliften en heel veel mooie wandelpaden). Zeker een aanrader voor mensen die houden van wandelen in niet al te hoge bergen.

Gereisd anders in augustus 2008

prima welness !

Willems, 21-7-2008

Verblijf in een (oudere) ruime kamer met duplex op bovenste verdieping.

Welness is prima!!!

Ontbijt is goed, maar niet uitstekend.

's Avonds steeds vleesgerechten. Menu's (3 / 4 gangen) afhankelijk van touroperator.

Een mooi dorp, maar weinig te beleven.

Wel een goede uitvalsbaisis voor mooie uitstappen.

Gereisd anders in juli 2008

Heikamp, 13-8-2007

Goede ligging. Eten bij half pension kan beter.

Mooie kamers. Goede uitvalbasis voor diverse activiteiten in de zomer.

Gereisd anders in augustus 2007

Frans Legen, 26-2-2007

Zeer aardig hotel midden in het kleine Wildhaus. Pistes goed te bereiken via de Post-bus of via de Ski-bus. Het bijgebouw heeft zeer moderne kamers. Avond eten is zeer goed (geen keuze menu's) Ontbijt is echter sober en mist het één en ander. Verder is de prijs/kwaliteit TOP. Het personeel is attent en vriendelijk.
Gereisd met vrienden in februari 2007

Fam. Kempeners, 9-9-2006

Wij zaten in de nieuwbouw in een mooie lichte ruime kamer (3pers.). Het hotel ligt boven op de pas. Aan de doorgaande weg. Je zit hier vrij centraal en er is een goede verbinding. Het avond eten was wat minder in keuze maar wel een uitgebreid ontbijtbuffet. Was een prettige vakantie.
Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hirschen*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hirschen in Wildhaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hirschen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hirschen scoort een 8.26 uit 10 op basis van 11 reviews.