Pension Rorschacherhof

Rorschacherhof

1 review over Pension Rorschacherhof in het Nederlands

Gastvrij

Els de Groot, 4-9-2008

Centraal gelegen hotel bij het station en aan het Bodenmeer. Kamers zijn eenvoudig maar schoon met tv en koelkastje. Ideaal voor fieters (fietsenstalling). Herr Glanzmann is na zijn pensionering het hotel begonnen en geniet van dit werk, we kregen bij het stallen van de fietsen een korte uiteenzetting over het plaatsje, wat we beslist moesten zien (ligt op bedevaartsroute Santiago de C.), restauranttips en een historische uitleg. De ochtend van vertrek gaf hij ons nog iets mee voor onderweg, fietsers moeten goed eten. Ongekend, wat was dit een prettig verblijf.
Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rorschacherhof in Rorschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rorschacherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Rorschacherhof scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.