Hotel Laret ***

• Ligging t.o.v. pistes7,6

8 reviews over Hotel Laret in het Nederlands

Klein maar fijn hotel

Christine, 29-8-2016

Elke keer we naar Hotel Latet gaan, voelt dit als thuiskomen.

De kamers en badkamer zijn steeds proper en verzorgd met alles wat je nodig hebt voor je verlof.

De handdoeken worden ook regelmatig vervangen.

's morgens is er een verzorgd ontbijtbuffet en als je wilt, maken ze een eitje klaar.

Het avondeten is ook heel lekker en verzorgd. Telkens een 5-gangenmenu.

Voor mijn zoontje vroegen ze steeds wat hij wou eten, hij heeft meestal mee gegeten van de voorgestelde menu. Een maal is er iets anders klaargemaakt zonder problemen.

We kijken er al uit naar ons volgend verblijf

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Beste hotel sinds jaaaaaren

Petra Delbecque, 9-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

De eerste keer dat ik hier kwam was ik net een jaar oud.. 41 jaar later kom ik er nog steeds maar nu met de kids. Vooral in de zomer is het zalige vakantie. Bediening is perfect, het eten fantastisch, alles kindervriendelijk, ruime zalige kamers, bus en alpenquelle inbegrepen en zetelliftjes ook. Wat moet een mens nog meer.

Een flinke aanbeveler. En we blijven komen :)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Fantastisch hotel voor de zomer & de winter

Tazke, 6-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is fantastisch in de zomer als in de winter.

In de winter voert het busje van het hotel je tot aan de lift en 's avonds stopt er bijna een piste aan het hotel.

Zelfs in de zomer voor motorrijders, kan je de garage of de carport zonder problemen gebruiken.

Het eten is er elke keer heel lekker en meer als genoeg.

De eigenaars zijn heel vriendelijk. Ben je een mountainbiker, dan kan de eigenaar je heel veel informatie geven en als hij tijd heeft doet hij zelfs een ritje mee.

Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Laret bij:

Je voelt je onmiddelijk thuis in dit hotel

Christine, 25-9-2009
    • Ligging t.o.v. pistes8

Heel propere en net hotel.

De kamers in de oudbouw zijn wel wat kleiner, maar hebben alle comfort die nodig is.

Heel lekker eten 's avonds.

In de winter een gratis busje dat je naar de lift brengt en een piste die bijna aan het hotel stopt.

Gereisd met partner in augustus 2009

niet wat we verwachten

arie, 6-9-2009
    • Ligging t.o.v. pistes5

Hier in augustus voor 5 nachten geboekt , met afsraak mooi uitzicht , daar aangekomen kregen we een kamer met uit zicht op huizen van ernaast , nadat we zeiden dat dit niet de afspraak was , kregen we na veel moeite toch kamer mer uitzicht alleen een veel kleinere kamer dan de andere kamers die ook een goed uitzicht hebben . daar we niet tevreden waren hierover en we dachten in Saumnaun te zijn , maar het hotel 5 km daar vandaan is hebben we maar i nachtdaar geslapen en zijn we naar Saumnaun gegaan . ik geef wel een goede beoordeling , omdat de andere kamers goed zijn evenals het ontbijt en diner.
    Gereisd met partner in september 2009

Fantastisch hotelletje.

Christine, 23-2-2009
    • Ligging t.o.v. pistes9

Ik ga reeds meer als 20 jaar naar dit hotel in de winter en de zomer.

Ideaal voor de skivakantie. Er stopt vlak aan het hotel een piste en 's morgens kan je met de bus van het hotel tot aan de lift gaan.

Er is ook een aanbieding voor een week, inclusief de skipas.

In de zomer mag je nu elke dag gratis naar het zwembad (AlpenQuelle) en zijn de liften gratis te gebruiken.

Heel lekker eten & heel vriendelijke eigenaars.

Gereisd met partner in januari 2009

Deborah, 19-2-2008
    • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest en wij vinden het een toppertje. Vooral de service! De kamers zijn mooi en lekker ruim. Het Hotel is gezellig en goed verzorgd. Grote kans dat we hier nog eens terugkomen!

Deborah en Stanley

Gereisd met partner in februari 2008

Jasper Nieuwenhuizen, 19-1-2008
    • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven hier in kerstvakantie 2007. De prijskwaliteit is bijzonder goed doordat een combinatie met de skipas kan worden geboekt. Hierdoor kwam de week incl hp en skipas op 700 pp. De ligging ten opzichte van de piste is voor het terugskiën ideaal, tot aan het hotel. 's ochtend is de tocht naar de lift te maken met de skibus of door mee te rijden met de eigenaar (vast schema naar de liften). De kamers zijn zeer ruim en hebben een goede bank. Bijzonder pluspunt aan Samnaun, belastingvrij, geen accijns en een zeer laag btw tarief.
    Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Laret bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laret in Samnaun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Laret scoort een 9.31 uit 10 op basis van 8 reviews.