Camping Sankt Cassian

Sankt Cassian

2 reviews over Camping Sankt Cassian in het Nederlands

goede camping

Erik en Loes, 6-8-2011

Prima camping, mooi gelegen. Wij waren met de tent en er is niet echt een tentenveld, waardoor het risico is dat je tussen de caravans komt. Wij hadden het geluk met een mooi plekje in de hoek, vlakbij het sanitair.

Sanitair is netjes en voldoende, wel deels gedeeld met het restaurant. Bij de receptie was men zeer vriendelijk en gaf veel informatie. Omgeving is schitterend.

Gemist hebben we een kleine kinderspeelplaats. Een schommel en een glijbaan zouden de camping net wat hoger doen scoren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Prachtige omgeving, redelijke camping

maarten, 14-8-2008

Beste allemaal!

Ik wil jullie even e.e.a. meedelen over onze vakantie in Zwitserland, in het bijzonder over deze camping. Gelegen tussen Lenzerheide en Lentsch, een echte wintersportcamping met niet zo veel losse staanplaatsen. Dit resulteert in veel ingebouwde caravans dicht op elkaar en niet zo veel santitaire voorzieningen. Wel zijn ze allen netjes onderhoude. Douchen kost 0,50 franc en je hebt eigenlijk wel 2 muntjes nodig. De ligging is fantastisch, tussen twee dorpjes tussen de koeien en met bergen rondom. De camping ligt op +/- 1450m en 's nachts koelt het sterk af. Voor kinderen, maar ook voor jeugd is er niets te beleven, zelfs geen tafeltennistafel of speelveldje, hebben wij niet echt gemist, want wij hebben veel gefietst en gezwommen in de See bij Lenzerheide. Als je hier wilt zitten, prima... rustig, mooi, en veel oudjes, maar je bent 100x beter af dan wanneer je de camping kiest in Lenzerheide zelf, die ligt rond een weg, links en rechts, is sfeerloos enzo.

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sankt Cassian in Parpan / Lenzerheide / Valbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sankt Cassian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sankt Cassian scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.