Hotel Sport ***

Hotel Sport
Sport

• Ligging t.o.v. pistes10,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sport bij:

1 review over Hotel Sport in het Nederlands

Saelens Caroline, 18-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn in hotel geweest van 30/6 tot 7/7/2007 in de zomer dus .Van de omgeving kan ik alleen zeggen prachtig ook de sportmogelijkheden van het hotel zijn prima ook zeer proper hotel eten was lekker maar veel te weinig zo kregen we op een dag maar 6 frieten bij een gerecht dessert een ijbolleke !!ook het ontbijt is zeer beperkt en dagelijks het zelfde geen fruitkeuze zoals in de meeste hotels , nee terugkeren naar dat hotel doen we niet en ik raad het niet aan maar ook niet af we hebben er best leuke dagen gehad met de kinderen , het publiek is er ook meestal bejaard op enkele na .
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport in Klosters, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sport scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.