Hotel Silvapina

Hotel Silvapina
Silvapina
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Silvapina bij:

1 review over Hotel Silvapina in het Nederlands

Karin, 21-7-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een geweldig hotel / appartement in een dure omgeving. Toegegeven, Klosters is geen budgetvakantiedoel! Maar wat een vriendelijke mensen! Lekker eten, bij gebruik van een appartement kun je ook halfpension boeken. Geen dag niet goed gegeten, soms wat veel dressing op de sla ("ohne dressing" bestellen helpt). Vlak naast het hotel loopt een spoorlijn. Ik schrok me lam toen ik dit zag, maar het went zeer snel, heb er zeker niet wakker van gelegen. Sterker nog, toen we weer thuis waren, miste ik het getingel van de slagboom zelfs! Geen zwembad, wel het meer van Davos in de buurt. (wij zijn in de zomer geweest)

Aanrader!

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silvapina in Klosters, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silvapina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silvapina scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.