Hotel Mira Val ***

3 reviews over Hotel Mira Val in het Nederlands

Super hotel

Aafke N, 20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

1 nachtje overnacht .. en het is ons super goed bevallen! Mooie schone kamer, fijn bed, fijne douche.. ontbijt was heerlijk en erg vriendelijk personeel! Een echte aanrader dus! :)
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijk kleinschalig hotel!

Maartje van Hees, 2-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net voor de tweede keer in dit hotel verbleven, dit keer tijdens de kerst. Onze geweldige eerste indruk is eigenlijk alleen maar verbeterd. Het hotel ligt rustig en direct aan de piste, zodat je 's avonds direct kan terugskieen. De skibus stopt direct voor de deur. Maar belangrijker nog zijn de warme gastvrijheid van de eigenaren en het personeel, waardoor je je erg welkom voelt. En de keuken is echt uitstekend, een meer dan prima prijs-kwaliteitsverhouding. We hebben genoten en komen zeker nog terug.
Gereisd met partner in december 2011

Gastvrij hotel

Nel, 20-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit 3-sterren hotel onderscheidt zich door aandacht voor de gasten en de goede keuken. De maaltijd was elke dag weer een klein feestje. De eigenaren en het personeel zijn super vriendelijk en servicegericht.

Het is een klein hotel dat iets verhoogd ligt aan de Promenada in Flims.

Net iets te ver van de bergbaan om met je ski-uitrusting naar toe te lopen, maar de gratis shuttle stopt voor de deur. We hebben nooit langer dan 10 minuten gewacht op de bus. Op gewone schoenen is de wandeling naar het dorp geen probleem.

Bij voldoende sneeuw kun je tot aan het hotel terug skiën. Helaas, tijdens ons verblijf niet mogelijk.

Net ingerichte hotelkamer met ruim balkon. Badkamer met toilet, wastafel en douche, is klein maar kompleet (zeep, shampoo en föhn).

Eenvoudige sauna; ruime cabine, douche en een rustruimte met 2 ligstoelen.

Ruimte voor skistalling met skischoenverwarming is aanwezig.

Mogelijkheid om auto tegen betaling in de garage te parkeren. Maar voor de deur is ook parkeerruimte

Gereisd met partner in maart 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mira Val bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mira Val in Flims, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mira Val zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mira Val scoort een 9.8 uit 10 op basis van 4 reviews.