Hotel Sunstar Alpine Hotel Davos ****

11 reviews over Hotel Sunstar Alpine Hotel Davos in het Nederlands

Geweldige service

Marc, 12-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi hotel gelegen aan de bovenrand van Davos.

Vooral de service is uitmuntend. Overal zeer vriendelijk personeel wat voor een deel ook Nederlands spreekt.

De eenpersoonskamers zijn prima met een lekker bed, alleen zijn de kamers erg warm en is er geen thermostaat (wel een raam wat open kan). Prima badkamer met badjas en slippers.

Het ontbijt is werkelijk verrukkelijk. Enorm veel keus.

Ook het zwembad is zalig en erg groot. Er is 1 stoomsauna (gekleed) en 2 meer droge sauna's (ongekleed), allen erg schoon en ook de relaxruimte met fruit & sapjes is erg schoon.

Grote fitnessruimte.

Ongeveer 10 minuten lopen vanaf het station en nog net iets verder naar de piste. Elke 15 minuten rijdt er overigens een gratis busje naar de piste.

Gereisd zakelijk in januari 2015

heerlijk rustig

gaakeer, 2-9-2013

We zijn hier in de zomer geweest is er erg rustig. Wel heeeel veel oudere mensen in het hotel. Personeel is erg vriendelijk. Mooie kamer en het kleine centrum dicht bij het hotel.
Gereisd met partner in augustus 2013

Heel fijn hotel

Jacobs, 18-10-2011

We hebben in dit hotel een aantal dagen doorgebracht als onderdeel van een treinrondreis. De service is uitstekend. Men is zeer behulpzaam en vriendelijk. Mooie kamers (superior) met balkon. Heel gezellige bar en lounge. Halfpension was goed. Kamers worden goed schoongemaakt en er is een extra controle 's-avonds.

In Sunstar hotels is het gebruik vande minibar gratis. Deze wordt eenmaal per dag aangevuld.

Gereisd met partner in oktober 2011

Heel mooi !

Maureen, 27-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een mooie plek met een mooie omgeving en het eten is ook heel lekker.

Ik zou er zo weer naartoe gaan

Gereisd met vrienden in december 2008

Mooi hotel met mooie kamers

Kim, 31-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik heb 4 dagen in dit hotel gelogeerd vanwege een training van het werk. De kamer die ik had, was super! Mooi uitzicht vanaf de 7e verdieping. 's Ochtends werd de kamer schoongemaakt en het bed opgeschud en 's avonds kwamen de kamermeisjes nog een keer langs. Je pyama werd op het bed gelegd, samen met het weerbericht voor de volgende dag en een snoepje. Omdat we met een grote groep waren, was het eten tevoren geregeld en was er weinig te kiezen. Wat we kregen, vond ik niet zo, maar ik weet niet hoe het eten van de kaart was. Ontbijt zeer uitgebreid en goed. De meeste pistes waren met de bus te bereiken.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Prima hotel

M.D. te V., 7-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het Sunstar hotel in Davos bestaat uit 2 delen. Een 3 en een 4-sterren hotel. Wij verbleven in het 4-sterren hotel. Het hotel is een beetje gedateerd of is dit gewoon de Zwitserse bouwstijl? Veel hout in het interieur en de plafonds verwerkt. Het hotel is de 4 sterren echter dubbel en dwars waard. Ontspannen atmosfeer, ruim en schoon. Kamers worden 's ochtends schoongemaakt en opgeruimd (bedden netjes open). Later op de dag worden de bedden dicht gelegd en ligt de weersverwachting voor de volgende dag op je kussen. Ontbijt is erg uitgebreid. Er is aan niets tekort. Op zondag zelfs champagne bij het ontbijt. Hotel ligt op loopafstand van het centrum met winkels en restaurants. Met de hotel-shuttle wordt je gratis naar de piste gebracht en weer opgehaald. Ski-verhuur in het hotel aanwezig, ideaal. Meer dan 325 km aan pistes in omgeving Davos. Medewerkers zijn hartelijk en servicegericht. Consumptieprijzen aan de bar zijn wat aan de hoge kant.
Gereisd met vrienden in maart 2010

Aangenaam hotel met prima service.

Fam. M. Steneker, 12-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben hier tijdens een treinrondreis 2 plus 1 nachten gelogeerd. Eerste kamer op de topverdieping had een prachtig uitzicht over Davos.

Vriendelijk en kundig personeel (spreken ook nog nederlands), fijn zwembad en stoomcabine, ontbijt & diner waren goed, het dessertbuffet super! Kamers waren ruim, schoon en netjes gerenoveerd. Gebouw is typisch jaren 70 .... de meeste gasten waren ook rond die leeftijd. Er is wel een kinderspeelkamer en buiten een speeltuintje dus voor kids ook okay.

Gereisd familie in augustus 2008

klassehotel

Arthur, 27-8-2008

Hotel met mooie kamers vv tv, gratis minibar, schoon en goed werkend sanitair. Het fitnesshonk en zwembad zijn prachtig, sauna en health toestanden kan ik niet beoordelen maar zijn aanwezig. We hadden alleen logies met ontbijt, en het buffet is grandioos. Avondeten a la carte is ook goed. zeker 4 sterren waardig.

gelegen net achter de hoofdstraat in het centrum, van Davos Platz

Gereisd familie in augustus 2008

Geweldig hotel

C.M. Schot, 4-8-2008

Ligt in een rustig deel van Davos. Wij hadden halfpension. Avondeten 4 gangen was erg goed. Ontbijt uitstekend en uitgebreid. Kamer netjes en schoon. Personeel is vriendelijk, beetje afstandelijk maar 't is ook een groot hotel.
Gereisd met partner in juli 2008

arierocking, 4-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik ben hier in augustus 2007 geweest en vond dit hotel zijn 4 sterren zeker waard , met goede kamers , vrij gebruik van minibar ( ik had alleen l.o) verder mooie lobby , groot zwembad en goede fittniss zaal en goed ontbijt en nog meer meer zoals elke avond een pianist , voor kinderen een goede speelzaal enz. ook prettig de toeristenkaart met vrij vervoer voor de manen en openbaar vervoer
Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunstar Alpine Hotel Davos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunstar Alpine Hotel Davos in Davos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunstar Alpine Hotel Davos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunstar Alpine Hotel Davos scoort een 8.38 uit 10 op basis van 11 reviews.