Hotel Club Hotel Davos ***

46 reviews over Hotel Club Hotel Davos in het Nederlands

heel correct hotel

frederik staessen, 9-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

reeds voor de vijfde maal. Ruime kamers,vriendelijk hulpvaardig personeel. een echte aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

leuk familiehotel met fantastisch personeel

lucie, 4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

kamers ruim genoeg, plaats om alle skizakken te plaatsen. iedere dag worden de kamers gepoetst.

ontbijt lekker en avondeten echt goed gegeven de prijs. personeel is supervriendelijk! je voelt echt dat er een goede sfeer onder de hotelstaff leeft; prijzen drank correct gezien de hoge prijzen voor drank en food in davos.

bus stopt net voor de deur wat fantastisch is en met de gratis openbaar vervoer kaart geraak je overal.

toppertje!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Goed hotel, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Familie de Groot, 26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Skibushalte voor de deur. Met skibus naar Jakobshorn is 1 halte waarna nog een stukje lopen. Naar Parssen ongeveer 15 minuten rijden, waarna je met een treintje snel in twee etappes naar het prachtige skigebied wordt gebracht. De hele week uitstekend geprepareerde pistes van uitstekende kwaliteit ( ligt hoog) Aan einde van middag kan je met treintje weer naar beneden of via een zwarte piste. Met skibus nummer 1 wordt je weer voor het hotel afgezet. Ideaal! Service in hotel hebben wij als uitstekend ervaren .Vriendelijk personeel in hotel en restaurant met hoog serviceniveau. Fijn dat er tijdens ons verblijf ook Nederlands werd gesproken. We hadden (vroeg) geboekt via het reisbureau, waardoor we een scherpe prijs hadden in vergelijking met andere hotels in Davos. Ontbijt was redelijk uitgebreid en goed. Avondeten vonden we gevarieerd en goed. Zwembad is net gerenoveerd en fijn na een skidag. We hebben elke dag gebruik gemaakt van de sauna. Kamer was ruim en netjes en zeer schoon. Badkamer wat gedateerd maar netjes en schoon. Ruime lobby met redelijk veel zitplaatsen en best gezellig. Wij hebben een hele fijne wintersportvakantie gehad in Club Hotel Davos
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Goed en betaalbaar hotel

Henk, 6-7-2016

Zeer vriendelijk personeel. Hotelkamer was ruim en schoon. Groot balkon met zitje. Schitterend uitzicht op de bergen, we zaten op de 8e verdieping. Goede wifi in het hele hotel. Ontbijtbuffet is goed met voldoende keuze. Drie gangen diner was ook voldoende en goed, helaas geen salade buffet. Je kon van het hoofdgerecht altijd een keer bijbestellen. Zeer goed prijs - kwaliteit verhouding.

Ligging centraal en vlakbij het station. De Davos Klosters card is geweldig. De hele vakantieperiode gratis met de trein twee kanten op en gratis met alle bergbanen.

Gereisd met partner in juni 2016

Leuk hotel! Wel maar matig gegeten

Maartendhhh, 12-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

We kwamen aan rond 8 uur, dus het eten was juist gedaan. Uiteindelijk kregen we gewoon een beetje brood en wat beleg als avondeten. Dit was niet echt aangenaam na een lange autorit. Over het algemeen was het avondeten ook niet echt schitterend. De smaken zaten goed, maar het was niet speciaal. De kamer was wel super goed! super mooie kamer. Badkamer was wel wat verouderd, maar niet op aan te merken.
Gereisd met vrienden in februari 2016

Voor herhaling vatbaar.

Tjitske, 25-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt voldoende keuze. Diner hoofdgerecht keuze uit twee maaltijden.

Ruime kamer met balkon op 8hoog. Fantastisch uitzicht. Goed matras.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi hotel

Simone, 1-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel met prima ligging en lekker bad. Vegetarisch eten vinden ze erg lastig en de Italiaanse meneer in het restaurant spreekt ondanks dat je hem aanspreekt in het Engels vervolgens Duits tegen je partner. Erg onbeschoft dus.
Gereisd met partner in maart 2015

leuk hotel

rheijden_2, 14-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed hotel eenvoudig maar netjes.

Ligging is perfect vlakbij de piste je kan ernaar toe lopen.

In het hoogseizoen was het gezellig druk gemiddeld wel wat duurder dan in Oostenrijk vooral het lunchen op de piste.

Kinderen kunnen lekker zwemmen in het zwembad er is ook een mogelijkheid om te tafeltennissen sqashbaan bestaat niet meer.

Het eten vonden wij matig vooral voor de kinderen is er geen kinder menu zelfs geen patat! Je kunt iedere avond uit 2 menu's kiezen en er is een saladebuffet. Ontbijt is prima.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Super hotel

Myra, 28-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik verbleef met mijn ouders + gezin (2 volwassenen, 1 kind van 12 jaar) in dit hotel. Het hotel is super schoon, zwembad prima voor een duik, eten is heel divers. We hebben kaas- of vleesfondue 1 avond gehad. Het eten was super. Voorgerecht salade, soep hoofdgerecht: mager vlees zowel varken als rund ook voor de vega genoeg te krijgen, toetje lekker. Ontbijt heel divers. Lekker kazen ;-) Personeel top! Willen alles voor je doen! Midden in het centrum van Davos. Parkeergarage wel aan te bevelen 12 Zwitserse frank per nacht. Als ik nog naar Davos terug ga, dan slaap ik hier. Ik reis veel. Ik heb echt genoten hier. Met Kerst helemaal speciaal. Kerstboom met echte kaarsjes. Personeel in restaurant en receptie verdient een pluim ;-) Super hotel voor weinig geld. Kamers groot en ruim, schoon en warm! Geen geluid van andere gasten!. gratis met bus en trein krijg je kaart voor. Echt top, Aanrader dus!
Gereisd met oudere kinderen in december 2014

Great holiday in Davos

P. Hein, 23-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

We had a great week in Davos. Friendly personnel. I was positivily surprised when I got to our room. It has clean and very spacious rooms, with a large closet, great shower and a nice balcony. Delicious breakfast and dinner, pitty I missed the fondue night. Perfectly located close to trainstation. Definitely coming back to Club Hotel next time I go to Davos.
Gereisd met vrienden in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Hotel Davos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Davos in Davos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Davos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Hotel Davos scoort een 7.94 uit 10 op basis van 50 reviews.