Hotel BelArosa ****

Hotel BelArosa
BelArosa
9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BelArosa bij:

2 reviews over Hotel BelArosa in het Nederlands

Mark, 26-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren in Belarosa met twee kinderen (4 en 6 jaar). Het is een relatief klein hotel met 25 kamers. Er is geen zwembad en geen avondeten, maar dan heb ik de minpunten wel gehad. De kamers waren prachtig ingericht, zeer luxe en van groot formaat. Het wellness centrum is een belevenis op zich met prachtige sauna’s en stoombaden. De bediening was ook zeer vriendelijk. Wij betaalden EUR300 per nacht (Kerstmis periode), inclusief ontbijt voor ons vieren en vonden het dubbel en dwars waard. Hier komen we zeker nog eens terug!
Gereisd familie in december 2007

Henno en Linet, 16-2-2008

in een woord : GEWELDIG. Wat ons opviel in het gastenboek, Nederlanders slapen hier niet, te duur waarschijnlijk, maar schijn bedriegt. Alles is inclusief, ook de welgemeende glimlacht van de eigenaar die je je kamer laat zien en zorgt dat je koffer uitgepakt wordt. Prijs lijkt hoog,maar daar krijg je aan ook wat voor : zelfs een zakje nootjes om de eekhoorntjes in het bos te kunnen voeren. En die eekhoorntjes zijn er dan ook echt, maak je geen zorgen. Belarosa is een belevenis, de wellness schrijf je in dit hotel met hoofdletters. Hier ben je echt welkom en wil je heel graag terugkomen.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BelArosa in Arosa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BelArosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BelArosa scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.