Hotel Ramada Park Geneva ****

Hotel Ramada Park Geneva
Ramada Park Geneva

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ramada Park Geneva bij:

2 reviews over Hotel Ramada Park Geneva in het Nederlands

Is toe aan een opknapbeurt

Nancy, 21-11-2008

De kamer stonk, ramen zijn bijna niet open te krijgen, de aircon werkt niet, de kamer is klein en erg ouderwets. Je kunt koffie/thee maken maar ik kreeg het apparaat niet aan de praat (maar dat kan ook aan mij liggen). De badkamer is prima, hoewel het water in de douche van warm naar koud gaat. Ook hangt de douche op een rare plaats. Er zaten geen deuren voor de kledingkast!

Het ontbijt is prima, vergaderzaal is ook goed hoewel ik het daglicht mis. Hotel ligt dichtbij het vliegveld wat een pluspunt is. Maar verder zou het management wat geld mogen steken in een renovatie van de kamers.

Ik was in Geneve voor een congres en weet dus niet wat de kamerprijs is.

Gereisd alleenreizend in november 2008

Prima hotel

Kevin, 26-7-2008

Dit is een prima hotel, gelegen aan de luchthaven, maar met een directe bus verbinding naar de stad (de bus is gratis).

Ik kom regelmatig voor m'n werk in dit hotel en ben er steeds tevreden over, lekker uitgebreid ontbijt, mooie nette kamer, ...

Gereisd alleenreizend in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Park Geneva in Genève, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Park Geneva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Park Geneva scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: