Hotel Mandarin Oriental

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mandarin Oriental bij:

1 review over Hotel Mandarin Oriental in het Nederlands

Subliem!

ron, 2-3-2010

De ware klasse van MO komt ook hier naar boven. Een hotel dat er aan de buitenkant niet bijzonder uitziet, maar binnen is het een ander verhaal. Een keurige lobby, champagne bij de check-in, eventueel check-in op de kamer indien gewenst.

Ipv champagne vroeg ik jus d'orange op de kamer, en na de snelle check in werd ik op mijn kamer na 3 minuten verrast met niet alleen de jus, maar ook met verse cake en Zwitserse chocola. Kijk, dat is nog eens arriveren. Kamers zijn gerenoveerd en zeer hoog van kwaliteit en afwerking. Zowel zachte badjassen als zijden kimonos beschikbaar. Restaurant Rasoi kreeg binnen 1 jaar een 1e Michelin ster en is werkelijk fantastisch. Indiase haute cuisine. Een aanrader.

Alles bij elkaar een geweldig hotel met een perfecte service, het handelsmerk van MO. Niet goedkoop, zeg maar gerust zeer prijzig, maar de warme persoonlijke benadering maakt elk verblijf tot een belevenis.

Voorlopig mijn favoriete keten (al moet ik zeker ook nog een keer 4 season testen)

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarin Oriental in Genève, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarin Oriental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mandarin Oriental scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.