Beoordelingen Genève

21 september 2014

Genève
46 beoordelingen
Beoordelingen Genève

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Genève. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Genève. Ben je zelf op vakantie geweest naar Genève? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Genève scoort een 7,9 uit 10, op basis van 46 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 110 Hotels, 2 Aparthotels en 2 Hostels in Genève. Op Zoover vind je bovendien 85 vakantiefoto's van Genève. Je kunt 1 video van Genève bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Genève. Bekijk ook andere accommodaties in Zwitserland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Genève.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,2
7,6
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie (wereld)stad"vertalen
Henk
8,0

14-08-2014 Wij zijn hier vanuit Frankrijk op een regenachtige dag heen gereden. Gelukkig was het op dat moment in Genève droog. Mooie stad aan het meer van...

We hebben geparkeerd in een parkeergarage onder het postkantoor. Dan lopend door het station naar het centrum. Daar gelijk bij de VVV (Tourism) een gratis plattegrond van de stad gehaald. Vervolgens de brug over gewandeld naar de boulevard. Daar met een treintje op en neer over gereden (ca 20 euro voor gezin van 4 personen). Je kunt gewoon met euro's betalen. Daar stond een kermis (in opbouw). Jammer dat die nog niet open was. Vervolgens nog wat rond gelopen. Onze kinderen waren te klein om alles te bekijken. Ook veel parken.
Genève is de moeite waard om te bezoeken.

met partner, Mei 2014
"Bijzonder mooie stad"vertalen
Monique
8,0

25-05-2014 Waren hier vanwege de marathon (en halve).
Alles is goed geregeld door de Zwitsers, openbaar vervoer (gratis voor de toeristen)
Als je van wandelen houdt, is het hier de perfecte plaats... je kunt behoorlijk wat kilometers langs het water (lees Meer van Genève) wandelen.
Er zijn veel bezienswaardigheden, veel musea, kerken en heel veel (dure) winkels.
Wij zijn ook naar Saleve geweest, met de kabelbaan, maar let op, dit is wel Frans grondgebied.
De vele tuinen maken de stad ook geweldig mooi.
Helaas wel een dure stad... maar het is echt de moeite waard.

"Geen uitgaansstad of je zit in de rosse buurt"vertalen
linda
6,0
3,0
6,0
7,0

13-04-2014 Ik vond de fontein van geneve wel mooi om te zien , en de kathedraal was ook prachtig maar het frans spreken daar vond ik maar niks want ik ken de franse taal niet

zakelijk, Apr. 2014
"Prima stad"vertalen
Wim

01-05-2014 Schoon met uiitstekende openbaar vervoer

met partner, Sept. 2013
"Zie wat je wilt zien en ga verder."vertalen
patrick_bosman
8,0

27-10-2013 Geneve is niet heel groot en je hebt al snel alle hoogtepunten gezien. Gezien de prijzen in restaurants zou ik er niet te lang blijven.

met partner, Juni 2013

met een groep, 2013
"Statige stad"vertalen
Linda
9,0

15-04-2013 Geneve kwam op mij over als een zeer statige stad. Hier bevindt zich het centrum van de politiek en rode kruis. Je kan hier ook heel goed winkelen. Bij mooi weer kan je heerlijk aan het enorme meer vertoeven met de fontein of van het uitzicht op de Mont Blanc.

met een groep, Jan. 2013
"Prachtige exclusieve plaats"vertalen
Naam Naam
10,0

05-02-2013 Makkelijk bereikbaar per vliegtuig , trein (TGV) en openbaar vervoer. Parkeren in de binnenstad uitstekend door vele parkeer garages.
Parkeer tarieven lager dan in NL. Prachtig mooie binnenstad , relaxte

met vrienden, 2012
"Mooie zwitserse stad"vertalen
heer Grobben
8,0

01-10-2012 vanuit de lucht is Geneve prachtig gelegen tegen de bergen. De fontein is van ver te zien

met partner, 2012
"Mooie stad met een leuk meer."vertalen
heer Visser

29-09-2012 Mooie stad met een leuk meer. verder niet veel tijd in de stad doorgebracht

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?