Hotel 33

Hotel 33

1 review over Hotel 33 in het Nederlands

Redelijk tot goede kamer

5miekievanbergen5, 21-7-2012

We werden vriendelijk ontvangen door de receptiedame en gelukkig sprak ze goed engels. In de meeste Frans-talige hotels hebben we dat niet. Het hotel ligt op loopafstand van het vliegveld, dus een goede locatie.

Het is een oud hotel met behoorlijk achterstallig onderhoud. Het ontbijt was matig, maar we konden het ermee doen. Ik wil nog even vermelden dat Genève een hele dure stad is om uit eten te gaan. We hebben bij de pizzeria gegeten, die naast het hotel staat en we moesten voor 2 pizza's en 2 glazen drinken 60 euro betalen. Ongelooflijk!

Het hotel heeft een goede service, want je krijgt een OV kaart voor de aantal dagen dat je er bent. Dat is natuurlijk fantastisch, waar we dankbaar gebruik van gemaakt hebben. Genève is een oude, maar mooie stad!

Gereisd met partner in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 33 in Genève, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 33 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 33 scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.