Appartement Moléson **

Appartement Moléson
Moléson
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Moléson bij:

2 reviews over Appartement Moléson in het Nederlands

Modern appartement aan de piste

sabine, 1-2-2014

Andromede is een net en modern appartementencomplex aan de piste beneden in het dorp. Het treintje naar de pistes boven is op looafstand. Klein, maar gemoedelijk skigebied. En heel erg rustig en betaalbaar. Geen winkels in de buurt, maar migros is 10 km rijden.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Mooie woning in de bergen

rob deerenberg, 20-8-2012

Tijdens de meivakantie zijn wij een week naar Moleson gegaan met onze 3 kinderen. Vooraf hadden we gezien dat het een klein dorpje was met voorzieningen voor kinderen. Wij zaten in appartementencomplex Andromede, zeer ruime woning en modern.

Iedere dag hebben we gerodeld en zaten we op het terras bij de kaasmakerij. We zijn meerdere keren met de tandradbaan naar boven geweest, hebben heerlijk gewandeld.

In de buurt is er genoeg te doen en te bezoeken, de kaasmakerij van Gruyere, het dorpje Gruyere, de chocoladefabriek en de stad Freibourg.

De streek is prachtig.

Zeker een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Moléson in Moléson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Moléson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Moléson scoort een 8.4 uit 10 op basis van 2 reviews.