Hotel Best Western Hotel de la Rose ***

Hotel Best Western Hotel de la Rose
Best Western Hotel de la Rose
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Hotel de la Rose bij:

5 reviews over Hotel Best Western Hotel de la Rose in het Nederlands

Zeer goed hotel voor een kort verblijf.

., 6-2-2014

Zeer goed hotel voor een kort verblijf. Centrale ligging. Ik was met name onder de indruk van de vriendelijkheid van de receptioniste. Ik was laat aangekomen en werd hartelijk en bekwaam ontvangen. :-)
Gereisd anders in februari 2014

Goed hotel met een centrale ligging.

., 7-1-2014

Het hotel ligt vlakbij de oude stad, mooie ligging, zeer goede uitgaansmogelijkheden, parkeergelegenheid bij het hotel moeilijk, vooral in de avond. Het ontbijt was over het algemeen in orde, maar de diversiteit van de gerechten was niet zo groot. Helaas is de nespressomachine, die veel jaren in de ontbijtzaal stond, vervangen door een volautomaat. In de kamer zijn er 's nachts geluiden van buiten te horen, maar ze zijn niet al te storend.
Gereisd anders in januari 2014

Fijn hotel op een zeer goede ligging.

., 9-11-2013

Schone, functionele kamer. Vriendelijk personeel en een zeer goede ligging dichtbij de kathedraal en de oude stad. Zeker aan te bevelen.
Gereisd anders in november 2013

Per kamer verschillend.

., 20-10-2013

Hoe goed dit hotel bevalt, hangt af van de kamer. Tijdens mijn eerste verblijf was alles prima, maar bij het tweede verblijf was de kamer zeer muf. Het raam kon men weliswaar wel openen, maar dan rook het in het steegje sterk naar frietvet en afval. Maar het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt goed.
Gereisd anders in oktober 2013

Hotel oké, maar pas op voor de prijs.

., 24-9-2013

Ik vind het schandalig, dat een collega voor dezelfde kamer 110,- betaalde, terwijl ik 190,- Chf betaalde. Dat hebben we pas achteraf in een gesprek ontdekt, waardoor ik niet ter plekke kon reclameren. Bovendien dacht de persoon bij de receptie op de eerste dag, dat het ontbijt er niet bij hoorde. De volgende ochtend bij het betalen zei een andere persoon bij de receptie, dat voor deze hoge kamerprijs het ontbijt inclusief was (daarbij had ze gelijk!).
Gereisd anders in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Hotel de la Rose in Fribourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Hotel de la Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Hotel de la Rose scoort een 8.18 uit 10 op basis van 5 reviews.