1 review over Hotel Gasthaus Post in het Nederlands

Topkamers

Timo, 3-10-2013

Hotel bestaat uit een oud gedeelte en een vrij nieuw aanbouw gedeelte. We hadden een kamer in het aanbouw gedeelte. In een woord, geweldig. Zeer ruim, goede bedden, zeer ruime douche.

Bij aankomst hadden we nogal wat spullen ivm de kleine, werd netjes aangeboden even mee te helpen om dit naar de kamer te brengen.

Ontbijt was ook netjes geregeld, wij waren tijdens het verblijf zo´n beetje de enige gasten, maar alles goed verzorgd.

Bij vertrek kregen we nog een presentje. Lokale koekjes. Leuke attentie, maar de koekjes hebben wij aan ons voorbij laten gaan.

Als er toch een minpuntje te noemen is dan is het wel dat er geen kinderbedje op de kamer stond, ondanks dat dit ik dit wel bij de reservering had opgegeven en hier geen afwijzende reactie op was gekomen.

Gereisd familie in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthaus Post in Willisau Stadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthaus Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthaus Post scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.