Camping Waldheim

7,1

13 reviews over Camping Waldheim in het Nederlands

Echte doortrek camping

Ron Kampschreur, 9-8-2017

Voor doortrekken prima, vlak langs route naar italie. Verder niets te beleven. Aardige mensen
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Nette doorreiscamping

Carola, 3-8-2016

1 nacht op deze camping gestaan op doorreis.

Klein veldje wat 's avonds volstaat met anderen die ook op doorreis zijn. Nette wc/douches. Vriendelijke eigenaar. 's Avonds hebben de kinderen nog heerlijk gezwommen in het meer in het Dorp. 's Morgens een ontbijtje gegeten op het terras van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima doorreiscamping

gezin met jonge kinderen., 19-8-2015

Camping gebruikt als doorreiscamping. Was prima. Groot grasveld, overzichtelijk en daardoor prettig voor kleine kinderen. Personeel erg vriendelijk. Klein speeltuintje met zandbak aanwezig prima voor onze zoon van bijna 3. Geen zwembad aanwezig maar eigenaar heeft speciaal voor de kinderen een klein zwembadje opgezet om even in af te koelen.

Sanitair was netjes en schoon. Werkt wel op muntjes.

Volgende keer weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Hutjemutje op elkaar verder alles perfect

leozeelenberg, 13-7-2015

Vriendelijke ontvangst, sanitair van 5 sterren hotel kwaliteit, maar veel te weinig ruimte op een fantasieloos grasveld zonder uitzicht op de Sursee
Gereisd met partner in juli 2015

Mooie camping op doorgaande route naar het zuiden

Rijk bos, 3-9-2014

Camping ligt kort bij de snelweg en is goed bereikbaar. Route duidelijk aangegeven.

Zeer verzorgde camping. Sanitair in uitstekende staat en zeer schoon. Alle benodigde overige faciliteiten aanwezig

Camping eigenaar met echtgenote en medewerkster(s) vriendelijk en zeer behulpzaam. Gezellig terras voor snacks e.d. Broodjes te bestellen.

Gereisd met partner in juli 2014

prima doorreiscamping

Arjan, 1-8-2014

Goede doorreiscamping, kort bij de snelweg, kregen een plek toegewezen waarbij de caravan aangekoppeld kon blijven, t.o.v. andere zwitserse campings gunstig geprijsd. vriendelijke eigenaar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooie camping op doorgaande route naar Italie

Simone, 18-8-2013

Wij zijn op doorreis naar Italie op deze camping geweest, ligt fijn dicht langs de snelweg. Mooie en schone camoing met vriendelijke campingbaas die zijn talen zeer goed sprak. Er zit een klein speeltuintje bij maar verder niks, prima voor 1 nacht.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Niet kindvriendelijk

Saskia, 25-7-2013

We hebben deze camping meerdere jaren als prettige doorreis camping ervaren. Alleen dit jaar voelde voor ons aan als een koude douche. De zoon heeft het overgenomen van zijn moeder. Een hele onprettige man die geen gevoel bij kinderen heeft. Jammer, maar dit was voor ons absoluut de laatste keer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima!

W., 1-8-2011

Wij hebben een week met een tent op deze camping gestaan. Nadeel was dat het op een tentenveldje was waar steeds trekkers aan en af kwamen. Voor de rest zijn er alleen vaste caravans op de camping aanwezig. Het sanitair was werkelijk brandschoon, nog nooit zo fris meegemaakt, top!! Alle nodige faciliteiten aanwezig (afwas, was, vriezer, stroom etc.) Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaar en medewerker. Lekkere broodjes voor de ochtend te bestellen. De weg hoorden wij niets van. Prima uitvalsbasis voor Bern en Zurich. Tip voor slecht weer: Verkerhshaus Luzern. Tip voor goed weer: strandbad Sursee. Wij hebben het erg naar ons zin gehad hier, comfortabel.
Gereisd met partner in juli 2011

Goede doorreiscamping

Snor, 30-8-2010

Goede doorreiscamping, makkelijk te vinden en dicht bij de snelweg (die hoor je ook wel 's nachts). Mooie omgeving, alleen de 'See' (meer) nergens te vinden.. Voor 1 nacht met tent gestaan op weg naar huis vanuit Italie, op trekkersveldje. Sanitair in uitstekende staat, schoon, alleen douchen wel met muntjes.

Let op: alleen contant betalen (kon wel in euro's), iets waar wij niet op gerekend hadden. Geen restaurant oid, kon wel broodjes bestellen voor volgende ochtend, konden pas om 9 uur gehaald worden!! (Vervelend als je vroeg weg wilt).

Vrolijke eigenaar, die wel in was voor n praatje. Al met al een prima prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Waldheim in Sursee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Waldheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Waldheim scoort een 7.07 uit 10 op basis van 13 reviews.