Hotel Express By Holiday Inn Luzern **

Hotel Express By Holiday Inn Luzern
Express By Holiday Inn Luzern
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Express By Holiday Inn Luzern bij:

12 reviews over Hotel Express By Holiday Inn Luzern in het Nederlands

Makkelijk bereikbaar

Roy, 15-10-2017

Dit hotel ligt langs de snelweg ten noorden van Luzern, op ca. 15 min. afstand tot het centrum.

Bij de receptie zijn ze zeer vlot en vriendelijk. De kamer is ruim en heel netjes, precies zoals je mag verwachten bij een Holiday Inn. De badkamer is netjes en er valt niets op aan te merken.

Het ontbijt is vrij standaard, en daarmee goed. Internet op de kamer werkt goed.

Parkeren kan meteen voor de deur en is gratis.

Als je Luzern in gaat vanaf het hotel, is Parkhaus Altstadt een goede locatie om de auto neer te zetten - meteen bij de eerste afrit.

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooi doorreis hotel voor de gothard tunnel

Wesley, 29-7-2017

Prima modern hotel, nieuwe kamers, bedden zijn prima. Er is geen restaurant of bar in het hotel, je kunt naast het hotel wel eten maar dat vonden we nogal duur en niet echt goed. Ontbijt was wel prima verzorgd.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed doorreis hotel

Party Van Selm, 14-8-2016

Hotel vlak aan de snelweg met een eigen parkeerplaats. Prima voor een tussenstop Nederland - Toscane.

Ontbijt: goed te noemen, voldoende en werd steeds bijgevuld. Gekookte eieren, ham, kaas (2x), croissantjes, cake, broodjes, fruit. Verse jam, yoghurt, vruchten yoghurt, veel soorten muesli.

Familiekamer: niet bijzonder ruim. Ruimte tussen bed-muur ongeveer 50 cm tot maximaal 1 meter. Kleine kamer, maar wel schoon en netjes. Gewoon compleet. Tv op de kamer.

Twee persoons bed (niet groot) en bedbank.

Geen airco!

Zeer vriendelijk personeel. Duits en Engels sprekend bij de receptie, verder Duits.

Tankstation plus een soort van supermarkt en restaurant waar gegeten kan worden. Voor Zwitserland redelijke prijzen (is behoorlijk duur, maar dat is Zwitserland).

Samenvatting: prima doorreis hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

keurig

Arno, 2-9-2015

Goed en betaalbaar hotel voor een tussenstop naar Italië. Zit aan de snelweg, supermarkt om de hoek en iets wat door moet gaan voor een La Place. Onze hotelkamer had Europese stopcontacten dus geen gedoe met adapters. Jammer dat de warmte blijft hangen in de kamer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Goed als tussenstop

verbiest_familie, 3-8-2012

Ideale locatie voor een tussenstop terug van Toscane naar België. Propere kamers en een Marché restaurant voor de deur.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Goed overnachten op doorreis naar Italie

Maggie, 11-12-2011

We hebben hier nu al vier keer overnacht op de heen- en terugreis naar Italie. Ligt aan de snelweg. Avondeten kan je in het er naast gelegen Marché restaurant. Ontbijt is ook goed en bij de prijs inbegrepen. De bedden zijn goed en ook de bedbank waar onze zoon op slaapt is prima.
Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Ideaal hotel voor doorreis

Loulou, 7-8-2011

Dit is de 2e keer dat wij hier overnachtten op doorreis naar het Gardameer. Is echt een super hotel! Ideaal gelegen vlakbij de snelweg, de Gotthardttunnel bevindt zich op een uurtje rijden, dus 's ochtends kun je daar weer vroeg zijn. Ontbijt is vanaf 6.30 uur, maar als je er bij het inchecken om vraagt, maken ze een ontbijtje klaar om mee te nemen, zodat je eerder weg kunt. Bij het hotel is ook een Marché restaurant, een supermarkt, een speeltuin en tankstation. Wij hadden vooraf geboekt en betaalden ongeveer € 120,- incl. ontbijt voor een familiekamer. Let er wel op dat je pas vanaf 15.00 uur in kunt checken en niet eerder!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Goed hotel

T., 14-9-2009

Een prima hotel op weg naar Toscane!

Goede bedden en hoofdkussens.

Incl. ontbijt.

Super vriendelijke baliemedewerkers .

Gereisd met partner in september 2009

Prima overnachtingshotel op weg naar Italië

E.Stormbroek, 26-6-2009

Op weg naar Toscane hebben wij hier prima overnacht. Hotel is heel netjes, service is vriendelijk en je merkt niet dat je naast de snelweg slaapt. Bij het hotel ligt een benzinepomp en een supermarkt + restaurant (soort La Place) waar we goed gegeten hebben. Via internet boeken is zeker aan te raden, scheelt wat geld. Voor ongeveer €100,- hebben wij hier prima overnacht en op een volgende reis naar Italië, zullen we dat zeker weer hier doen.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

keurig overnachtingshotel voor doorreis

K. Spee, 20-5-2009

overnachtingshotel op weg naar Italie. Meteen naast de snelweg maarje kijt niet uit op de snelweg.

Kleine degelijke kamers. prima in orde. Voor de kindjes zonder extra kosten een sofabed en een babybed op de kamer.

Dit jaar stoppen we weer hier, fijn vroeg bij de St. Gotthard tunnel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express By Holiday Inn Luzern in Rothenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express By Holiday Inn Luzern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express By Holiday Inn Luzern scoort een 7.53 uit 10 op basis van 12 reviews.