Hotel Hotel Restaurant Morgarten

Hotel Hotel Restaurant Morgarten
Hotel Restaurant Morgarten

1 review over Hotel Hotel Restaurant Morgarten in het Nederlands

Alleen al voor het uitzicht!

Lianne, 27-9-2010

Ik ben hier van 20 t/m 24 september geweest. Alleen, dat heeft zo z'n voordelen. Ik had een kamer aan de voorkant, met uitzicht op de Aegerisee. Prachtig, opstaan, en naar bed gaan met dat uitzicht. Wauw! De kamers zijn ruim, schoon, prima bedden, hebben een soort van minikeuken. Alhoewel ik alleen de koelkast maar gebruikt heb. Het ontbijt is "simpel" maar goed. Ze houden zelf een klein buffetje bij. 2 soorten brood, verschillende soorten kaas, vlees, jam. Jus d'orange, melk, cornflakes, (vruchten)yoghurt. En natuurlijk koffie of thee. Ik heb me hier 4 dagen heerlijk vermaakt.
Gereisd alleenreizend in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hotel Restaurant Morgarten in Oberägeri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hotel Restaurant Morgarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hotel Restaurant Morgarten scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.