Hotel Kreuz *

Kreuz
7,9

9 reviews over Hotel Kreuz in het Nederlands

Mooi hotel, nette en schone kamer.

Beltman, 7-8-2017

Het hotel ligt wel aan de straat, maar wij sliepen aan de achterkant. Geen last van gehad. Mooi hotel, goede service. Nette kamer, wij sliepen in een kamer beneden ( souterrain). Wij zaten in het nieuwe gedeelte. Airco zou best fijn zijn, gezien de kamers met hout aangekleed zijn. Enige min punt.

Voor de rest goed ontbijt, niet overdreven veel,gewoon goed.

In het hotel gegeten, was best prijzig. Maar wel lekker en na een lange reis wel zo fijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

zeer goed overnachtingshotel

family, 12-5-2009

overnacht in het bijgebouw, prima kamer met eigen douche en toilet.

ontbijt en diner prima

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

goed overnachtingshotel !

wendy, 25-8-2008

Hebben hier 1 nacht geslapen op onze doorreis naar Italie. De kamer was zeer netjes en ruim (bijgebouw), het personeel heel vriendelijk en de omgeving mooi. Het ontbijt was ook voldoende.

Kortom een aanrader.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kreuz bij:

Perfect overnachtingshotel, ook voor gezinnen

José, 19-8-2008

Op de terugreis vanuit Italie hebben wij hier twee nachten geslapen met onze kinderen (9 en 5 jaar). Zeker voor de kinderen genoeg om te spelen. Het personeel heeft zeer veel aandacht voor de kinderen, ook met het eten letten zij op details. Wij hadden een 4 persoonskamer in het bijgebouw, de kamer was ruim genoeg met een eigen douche en toilet. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en ook het avondeten was zeer goed. Vanuit Malters zijn wij met de trein nog naar Luzern gegaan om een dag even niet in de auto te hoeven zitten. Prima treinverbinding, binnen 10 minuten in Luzern. Het hotel blijft zeker in ons assortiment van overnachtingshotel.

Net overnachtingshotel

Perry van der Velden, 1-8-2008

Net overnachtingshotel op doorreis naar Italie. Onze kamer voor 4 personen was netjes (in bijgebouw), restaurant doet aan als een ouderwetse stube, erg gezellig, goed ontbijtbuffet, hotel voldeet aan onze eisen als overnachtingshotel.

Kevin, 18-7-2008

We hebben hier een nacht geslapen op door reis naar Italie. Hotel scoort een voldoende, verwacht geen overbodige luxe.
Gereisd familie in juli 2008

Angéla, 16-7-2008

Wij zijn hier geweest, en ik vond het een goed overnachtingshotel, met internetverbinding (jaja ideaal even voor onze kids). Goed ontbijt, leuke mensen, veel nederlanders die ook doortrekken naar het zuiden. Gewoon voldoende.
Gereisd familie in juli 2008

Ellen Bos, 17-9-2007

Geweldig kind vriendelijk hotel voor de doorreis naar Italie! Onze zoon kreeg gelijk speelgoedjes, kleurpotloden, kleurplaat, kan met ranja toen we aan tafel zaten!

Het personeel rent echt voor je op een positieve manier.

De kamer is netjes en het ontbijt uitgebreid!

Zeker een aanrader!

Gereisd familie in september 2007

Jelle Westra, 8-8-2007

Knus familiehotel in een schattig plaatsje 10 km ten westen van Luzern. Prima restaurant en ruim voldoende ontbijtbuffet. Ongedwongen en vriendelijke ontvangst. Familiekamer is ook geschikt voor 4 volwassenen. Ook ideaal voor een overnachting op weg naar Italie via de Gotthard.
Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kreuz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kreuz in Malters, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kreuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kreuz scoort een 7.87 uit 10 op basis van 9 reviews.