De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hofgarten bij :

2 reviews over Hotel Hofgarten in het Nederlands

Indrukwekkend leuk hotel!

Nicole van den Bos, 5-8-2009

Hofgarten heeft op mij een onuitwisbare indruk gemaakt. Ondanks de kerkklokken en geluiden van de straat is het een fantastische plek om te vertoeven. De bediening is uitzonderlijk vriendelijk en correct. Ik heb me er ontzettend welkom gevoeld en dat werd in belangrijke mate beïnvloed door de heerlijke gastvrijheid. Het eten, zowel in het restaurant als aan het ontbijtbuffet is fenomenaal. Prachtig hotel!
Gereisd met vrienden in juli 2009

Vriendelijk personeel.

Fam. Drent, 30-7-2009

Hofgarten heeft een prima ligging. Op loopafstand is alles te bereiken. Helaas geen airco en dus moet het raam open. Betekent dat je wel last kan hebben van de bussen die er al vroeg langsrijden. De kerkklokken kunnen je ook gek maken.

Je auto brengen ze keurig naar een garage (en ze halen deze ook weer op). Bagage wordt ook naar je kamer gesjouwd.

Ontbijt is prima en de ene keer dat we we er 's avonds aten, was het ook uitstekend.

Net als overal in Zwitserland is alles wel duur, maar dat weet je.

Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hofgarten in Luzern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hofgarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hofgarten scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.