Camping Bachmattli ***

Camping Bachmattli
Bachmattli
7,2

10 reviews over Camping Bachmattli in het Nederlands

doorreiscamping tegen de snelweg aan

P Willeboordse, 27-8-2017

ligt goed als je op doorreis bent naar de gotthardtunnel. maar kom er niet om heerlijk voor je caravan te zitten. de auto's rijden op maximaal 20 meter langs je stoel op de 4 baans weg er naast
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie camping!

Anoniem, 25-8-2015

Een hele leuke knusse camping, met mooi uitzicht over het meer wanneer je op het bovenste veldje staat. Vriendelijk personeel en schoon sanitair. Op 30 minuten rijden van Engelberg en vlak voor de gotthardtunnel. Wij zijn er 2 nachten geweest, dat was voldoende. Een groot nadeel is wel, dat het vlak langs een drukke weg en het spoor ligt.
Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie camping

sandy.roose, 24-8-2015

Camping is heel mooi, kraaknet, in groot minpunt .... Ligt naast autosnelweg, zelfs s'nachts is men niet gerust.
Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke doorreiscamping

Laar, 25-8-2013

Hier 2 nachten verbleven op doorreis naar Italië.

We stonden best hutjemutje gepropt, maar de omgeving is echt mooi en ook het meer is heerlijk om in te zwemmen (dat maakt weer een hoop goed). Je moet wel een straat oversteken om bij het meer te komen, maar dan heb je een mooi privé-grasveld van de camping, en het is er ook rustig op het grasveld.

Sanitair beetje schaars aanwezig. 2 douches voor vrouwen en 4 afwasbakken. Dit zou wel iets meer mogen zijn.

Nog een stuk gefietst richting Luzern, dit gaat prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Goede kleine camping

Hein, 11-8-2013

Camping Bachmattli is een kleine nette camping, direct gelegen aan het meer van Luzern. Alles op de camping is goed geregeld en netjes. De meeste kampeerders blijven slechts enkele dagen. Er is echter genoeg te doen in de omgeving en ons verblijf van vier dagen is ons prima bevallen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Goede doorreiscamping

Toine, 9-8-2013

We hebben één nacht op deze camping geslapen op onze trip naar Italie. Het is een prima camping voor een overnachting / doorreis. Voor de kinderen wat weinig te beleven. Veel vaste plaatsen, waarbij het zeer amusant is hoe de vaste gasten de boel scherp in de gaten houden of we de camperbus wel goed neerzette, het werd bijna bemoeizuchtig... Verder mooie camping en een dikke pluim voor het uitstekende sanitair!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooie camping

Kim, 3-8-2013

Een erg mooie camping middenin de alpen. Twee overnachtingen geboekt voor onze doorreis naar Italië. Schoon sanitair, vriendelijke camping-eigenaren, super mooie omgeving en prima ligging. Wij hadden een tent bij ons, hier is een klein veldje voor dus ik zou zeker boeken als je hier heen zou willen gaan. De camping is door een weg gescheiden van het meer. Hier is een apart privégedeelte voor campinggasten om te zwemmen en zonnen.

Vanaf Alpnachstad zijn we met de trein naar Luzern gegaan, zeker de moeite waard, een erg mooie stad! De pilatusbaan kun je vanaf de camping met korting boeken. Helaas dan nog €65 p.p.

In Alpnachstad zit een Coop waar je goed boodschappen kunt doen, de prijzen zijn er beduidend hoger dan in Nederland, maar dit is u waarschijnlijk wel bekend.

Gereisd met partner in juli 2013

Heerlijke overnachtingscamping

Bert, 22-8-2012

Kleine maar gemoedelijke camping aan deVierwaldstattersee.

Tijdens onze reis naar Italie deze camping gebruikt om te overnachten. Het ontvangst was zeer hartelijk en wij kregen een staanplaats met een schitterende uitzicht over het meer.

Het eten was goed en ruim voldoende naar een lange reis.

De beheerdersechtpaar zorgt voor een gemoedelijke zweer waar je gemakkelijk afspraken kan maken over je vertrektijd de volgende dag.

Kortom een overnachtingscamping die zeer is aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Zeer schone (doorgangs)camping

daniella_dejong, 22-7-2012

Nabij Luzern en (door een weg gescheiden) meer. Klein veldje voor tenten en caravans, verder veel vaste plaatsen. Het was niet heel goedkoop, ca €40 per nacht, maar voor Zwitserse begrippen vast heel goed te doen. Het sanitair was blinkend schoon! Zo'n schone camping zijn wij nog niet eerder tegengekomen. Op de camping een maaltijd genuttigd. De porties waren behoorlijk groot maar ook wel een beetje vet. Wij voelden ons zeer welkom en vonden het dan ook een prima camping voor op doorreis richting Italië.
Gereisd met partner in juni 2012

Rustpunt naar Italie midden in de Alpen aan meer.

Patrick, 28-8-2011

Op de bolle fooi gekozen als stoppunt op de terugreis vanuit Toscane echter drie nachten blijven plakken vanwege de prachtige omgeving.

Kleine (paar vaste plekken, tentveld en camper/caravan veld) ZEER (nee echt) zeer schone camping aan het meer van Luzern midden in de Zwitserse Alpen.

Ideale stopplek direct op de route naar Italie. 50 KM voor de Gotthard zodat je goed de doorreis kunt plannen en niet in de files terecht komt.

Direct aan het meer, heerlijk voor een opfrisduik en een wandeling in het prachtige gebied. 500 meter naast de camping begint het pad omhoog naar de 2200 meter hoge berg Pilatus.

Enig nadeel, geluid van nabijgelegen doorgaande weg.

Voor Zwitserse begrippen goedkoop, 34fr voor 2 personen, tent, auto en stroom.

Luzern is mooi en modern en leuk voor een dagdeel.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bachmattli in Luzern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bachmattli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bachmattli scoort een 7.23 uit 10 op basis van 11 reviews.