Appartement Neuschwändi

Appartement Neuschwändi
Neuschwändi

• Ligging t.o.v. pistes7,4

6 reviews over Appartement Neuschwändi in het Nederlands

Mooi appartement in bergachtige omgeving

Pierre, 9-9-2009

Vanuit het ruime balkon mooi uitzicht, wat een groot appartement, heel schoon wel wat verouderd, maar keurig verzorgd. We hadden geboekt via organisatie, sleutels konden we ophalen bij de touristoffice in het dorp, de informatie was slecht, door een lokale Zwitser nog onze parkeerplaats gevonden, aardige mensen.

Omgeving rond de meren is prachtig.

Gereisd met partner in juli 2009

Ruim, Schoon en Rustig

Michiel de Haas, 22-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima appartement , het was schoon en ruim, alleen de keuken was wat te klein. Maar veel gekookt hebben we niet. :-) Het interieur was waty uit de tijd, maar wel goed de bedden waren overigens uitstekend!!

Engelberg is voor mij al ruim 38 jaar dé plek voor een wintersport vakantie. Maar als je grootouders er woonden kan dat ook bijna niet anders. IK ben in veel andere gebieden geweest maar ik nog steeds graag terug in Engelberg. Voldoende ski mogelijkheden leuke stübli boven en een gemoedelijke sfeer. De appartementen in Neuschwandi zijn altijd prima. Al kan ik me voorstellen dat je zonder auto liever in het centrum zou gaan zitten aangezien de gratis ski bus na 17:20 niet meer gaat.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Fijne vakantie

Fenneke Lust, 9-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement niets op aan te merken; eenvoudig, schoon, zeer ruim en goed ingericht.

Mooi skigebied, pistes met prachtige uitzichten, afgezien van een 'kinderhelling' in het dorp m.i. vooral geschikt voor gevorderden. Februari 2008 was druk mede door grote groepen Aziaten die ook wel eens in die spectaculaire kabelbaan naar de top v/d Titlis wilden. Een aanrader overigens; adembenemende vergezichten! Bij de liften midden op de dag gemiddeld wachttijden van een half uur dus, dat was minder.

Houdt er rekening mee dat er na je verblijf zo'n 170 euro van de 200,- euro borg ingehouden wordt i.v.m. allerlei toeristenbelastingen en de Eindschoonmaak! Niet bij die 'scherpe prijs' inbegrepen dus...

Gereisd familie in februari 2008

Voor elk wat wils

Hermien Smids, 23-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Schitterende omgeving met heel veel mogelijkheden in de zomer voor jong en oud. Voor hele kleine kinderen is wat moeilijker. Aanrader: bezoek de Titlis, de Brunni, dagje Luzern met de trein.
Gereisd met partner in juli 2008

Monique Greven, 9-9-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen februari zijn we daar geweest, het is ons zeer goed bevallen. De kamers zijn erg ruim, het is gewoon een klein huis. Het is niet supermodern, maar wel heel erg netjes, je kunt je ski's in je app. kwijt, er is een lift, een inpandige garage en verder ben je lekker op jezelf. Ook geen receptie dus. Mocht ik nog eens naar Engelberg gaan, ga ik zeker weer in deze appartementen!
    Gereisd anders in september 2005

Alex Otter, 28-8-2005
    • Ligging t.o.v. pistes8

Goed onderhouden appartementen complex, met als voordeel de parkeergarage. Bus stopt voor het gebouw, dan ben je binnen 10 min bij het dalstation.

Appartementen niet echt duur, sommigen zijn binnen mischien wat gedateerd.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Neuschwändi in Engelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Neuschwändi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Neuschwändi scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.