Hotel H+ Hotel & Spa Engelberg ****

Hotel H+ Hotel & Spa Engelberg
H+ Hotel & Spa Engelberg
7,8

• Ligging t.o.v. pistes7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel H+ Hotel & Spa Engelberg bij:

6 reviews over Hotel H+ Hotel & Spa Engelberg in het Nederlands

Cato, 2-3-2008

Geweest: 24 feb - 1 mrt 08

Prima hotel!

+ mooie kamers

+ tegenover busstop ( 5 min. naar dalstation)

+ zwembad sauna

+ goed eten voor buffet!!!!

+ geschikt voor kinderen ( alleen geen animatie)

+ aardig personeel

+ garage onder hotel

+ 10% korting bij skihuur ( je kan er je ski's in een locker laten vlak bij de lift, zodat je niet elke dag met je ski's hoeft te schouwen!!)

+ in het centrum ( al ligt alles vrij dicht bij elkaar)

- flut kussens ( dus neem je eigen kussen mee)

- douche niet denderend, zouden ze een nieuwe kop op moeten doen

+/- veel nederlanders, maar het "nette publiek", dus je hebt er geen "last" van... Juist leuk voor kinderen!!

Ook de skilessen zijn er top!! Voor elk niveau

qua dorpje is engelberg meer geschikt voor kinderen en beginners, voor gevorderden is het gebied te klein, je kan alles in 1 dag doen in principe.

Gereisd familie in maart 2008

rojali, 30-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

2 x een week geweest tijdens de krokusvakantie in 2006 en 2007. Prima hotel. Voor kinderen (behalve zwembad) niet veel te doen.Ruime, schone kamers.
Gereisd familie in augustus 2007

naomy, 4-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was een prima hotel de sneeuw was alleen wel kaud ik had beter weer verwacht.Stuur zeker mails als je vragen hebt ik weet er alles over ik ben er al6 keer naar toe geweest.
Gereisd anders in februari 2007

lich, 27-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

druk maar gezellig hotel. personeel aardig en behulpzaam. wel de 10 % korting op skipas gekregen. restaurant goed maar niet super. ontbijtbuffet zeer goed.
Gereisd familie in december 2005

heidy veenstra, 20-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer onvriendelijke receptie. Kamers goed. Eten (buffet) kan voor een 4 sterren hotel beter. De eerste dag van onze vakantie werde we voor ons diner in een of ander achteraf zaaltje geplaatst omdat het restaurant helemaal vol zat. Het buffet wat er was, was werkelijk niet te eten. De dagen er na werd het eten steeds smakelijker en zaten we in het restaurant. Het ontbijt was overigens goed. Geen fitnessruimte aanwezig terwijl dit wel in de reisbrochures staat aangegeven en zelfs nog staat in het gasten service boek wat op de hotelkamers ligt (slechte zaak). Bij touroperator zou Ramada 10 % korting geven op de skipas, hebben we ook niet gekregen omdat dat volgens de receptie dit alleen geldig was bij de bergbahnen. Bij de bergbahnen wisten ze natuurlijk van niks. Niet een hotel waar wij nog eens terugkomen maar het hotel ligt wel geweldig centraal t.o.v. alles.
Gereisd anders in maart 2006

R. N, 10-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel. Ligt goed in het centrum. Wij hadden een suite. Met 2 kinderen meer dan prima. 3 kinderen had ook gekund.
Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel & Spa Engelberg in Engelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel & Spa Engelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H+ Hotel & Spa Engelberg scoort een 7.83 uit 10 op basis van 6 reviews.