Uitstekend

4 reviews over Hotel Garni Hostatt in het Nederlands

Zeer mooi hotel.

., 17-10-2013

Super schoon hotel! Vriendelijke gastvrouw! Flexibel en ongecompliceerde spontane boeking mogelijk! Ook met de hond! 100 procent aan te bevelen! Graag weer!
    Gereisd anders in oktober 2013

Supergeweldige dagen.

., 5-2-2013

We hadden een supervakantie en komen graag terug. Ik kan het prima aanbevelen, klein maar fijn! het ontbijtbuffet is heerlijk, alles is vers en smaakt erg goed. De gastvrouw is erg behulpzaam en vriendelijk! De netheid in de kamer was tip top!
      Gereisd anders in februari 2013

Zeer goed adres!

., 7-7-2012

Het verblijf was heel prettig, we hebben ons er zeer op ons gemak gevoeld. De rustige omgeving, met een prachtig bergpanorama heeft een goede indruk achtergelaten. De originele, nieuwe kamers zijn ons goed bevallen, het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed. Het is erg vriendelijk en bekwaam geleid.
        Gereisd anders in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Garni Hostatt*** bij :

Klein maar fijn! Verwachtingen werden overtroffen!

., 26-2-2012

Zeer goede Garni! Kunnen we alleen maar aanbevelen. Vriendelijke en behulpzame hoteleigenares. Een klein hotel, wat echter voor ons zeer aangenaam was. Zeer schoon, goed ontbijt (we werden aangenaam verrast door de diversiteit). Als 4-tallig gezin hadden we de studio met een kleine kitchenette uitgerust met 2 kookplaten, waterkoker en kleine koelkast). De kamer was niet groot, maar knusjes ingericht. Alles in zeer schone en probleemloze toestand. Het hele hotel was met veel liefde voor detail ingericht. Circa 300 meter tot de bushalte. Aangezien het om een Garni gaat, biedt het hotel alleen ontbijt aan. Ze hebben echter een afspraak met het restaurant Schweizerhaus waar we tegen een speciale prijs half pension konden boeken. We hadden een mooie vakantie in dit hotel en kunnen het alleen maar aanbevelen. Conclusie: Klein maar fijn!
          Gereisd anders in februari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Garni Hostatt*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Hostatt in Engelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Hostatt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni Hostatt scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.