Hotel Europe ***

4 reviews over Hotel Europe in het Nederlands

tevreden

marcel, 2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi gelegen hotel (kom zelf al 12 jaar in Engelberg) kamers zijn zwaar gedateerd en kunnen opknapbeurt gebruiken.

Zouden hotel moeten upgraden aangezien de oude grandeur er aanwezig is maar veel zaken veroudert zijn.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Phil, 25-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vriendelijk personeel. Net en stijlvol hotel en zeker niet al te druk. Mooie ruime kamer met gratis kluisje. Ook het autovignet kregen wij terug.

Ontbijt was best wel goed en gevarieerd. Skiruimte was met een code te bereiken en skischoenen werden 's avonds drooggeblazen.

Diner was met 3-gangenmenu voor mij voldoende en smaakvol.

Bushalte naar/van piste op 30 m afstand was best te doen. Het dorpje was klein maar de pistes waren verrassend goed.

Gereisd met vrienden in januari 2008

Jo, 24-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

Goed hotel, vriendelijk personeel. Het eten is niet bijzonder en erg weinig. Zelfs mijn nichtje van 17 die altijd aan de lijn doet had de hele dag honger.
Gereisd familie in december 2005

leni, 21-8-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier van 4 tot en met 11 maart 2006 met 8 personen wij hebben een heerlijke vakantie gehad personeel in het restaurant en bar waren erg vriendelijk alleen bij de receptie kan het stukken beter .engelberg is een leuk plaatje je kan er van alles doen wat wij erg leuk vonden dat was sneeuwschoen wandelen met een gids. een aanrader !!!!!
Gereisd familie in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europe in Engelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europe scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.