Camping Eienwäldli (+Hotel)

Camping Eienwäldli (+Hotel)
Eienwäldli (+Hotel)
8,4

14 reviews over Camping Eienwäldli (+Hotel) in het Nederlands

Prima camping, tentenveld niet alleen voor tenten!

Miranda van Loon, 20-8-2017

Wij stonden op het tentenveld waar ook 'vw-busjes' worden toegelaten. Echter naarmate het naar de feestdag 1 augustus toe steeds drukker werd kwamen er ook vele van die grote 'witte' campers en ook een caravan rondom ons heen staan. Voelde absoluut niet meer als een tentenveld!

Sanitair prima, douchen met 1 CHF, 4 minuten net aan met lang haar (shampoo + conditioner). Winkel met ruim voldoende assortiment.

Leuke speeltuin en er is een pingpongtafel.

Erg streng op speeltuig/bal op de camping, ons tennisspel aan een paal (swingball) mocht niet op de plaats, dit moesten we maar op het speelveld doen.

Zwembad (2,5 uur toegang) duur, ik weet het niet meer zeker maar ik dacht 8 CHF pp.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne uitvalbasis in prachtige omgevind

Rust, ruimte, schoon, heerlijke camping, 16-8-2017

+ : schoon, ruim, leuke speelgelegenheden kinderen, prachtig uitzicht, aanrader

- : geen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch hier steeds te komen

Declerck, 31-1-2015

Heel proper sanitair vriendelijke bazen en personeel een mooie staanplaats voor onze mobilhome en tijdens de avons en nacht heel stil een aanrader dus
Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Fijne camping in een super omgeving!

Marianne Kruit, 28-10-2014

Dit was niet onze eerste keer op deze camping en dat zegt genoeg. De camping heeft een tweedeling gemaakt tussen caravans en tenten. Het tentenveld is ruim, groen en speels met kabbelende beekjes. Het sanitair bij het tentenveld is nieuw en wordt meerdere keren per dag gereinigd.

Kinderen vermaken zich prima op de camping met wat de natuur geeft (beekjes) en de speeltuin en de vlotten op de vijver.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldige locatie.

G. Hisken, 16-8-2012

Locatie schitterend. Uitzicht op de bergen wisselt met het kwartier zeker in de ochtend met opkomende zon.
Gereisd met partner in januari 2012

Prachtig gelegen camping met alle comfort

Sanne, 14-8-2012

Op terugreis vanuit Italie nog een nachtje extra in CH gepakt. Heerlijk genoten van deze camping op 1000m hoogte. Het terrein is slim gescheiden door tenten, caravans / campers en stacaravans van elkaar te scheiden. Al het sanitair is top geregeld; echt super. Daarnaast ook mooi zwembad, sauna en als je wil een massage! Eten kan ook in het restaurant en een uitgebreide speeltuin is er ook. Prima relaxen op de laatste dag vakantie en 's ochtends wakker worden met de besneeuwde bergen bekijken. Toch nog een nadeel; de caravans hebben kleine plekken en staan naast de campers. Tip; zorg dat je aan de rand staat met vrij zicht.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Zo hoort een camping te zijn

Mansp72, 4-8-2012

Geweldige ligging, mooie plaatsen, geweldig voor de kids en super sanitair. Zo zou het overal moeten zijn.

Het heeft wel zijn prijskaartje....maar is het dubbel en dik waard.

Hele mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Een oase van rust met utzicht op de nog besneeuwde bergtoppen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Leuke camping

Fam Visser, 15-8-2010

Wij vonden in Engelberg een uiterst fraai gelegen camping met goed onderhouden en lekker verwarmd sanitair. Vanaf de camping konden wij al met veel wandelingen beginnen en als je iets verder wilt, rijdt er een gratis bus die je in de directe omgeving naar startpunten van wandelingen en naar het centrum van Engelberg brengt. Het enige nadeel was de grootte van de standaard plaatsen voor caravans. Zelfs met een kleine caravan en voortent is er nauwelijks nog ruimte om buiten te zitten. Er is wel een mooi en ruim opgezet veld voor tenten. Onze 10-jarige dochter heeft zich prima kunnen vermaken in de speeltuin met o.a. een luchtkussen en een ondiep watertje met houten vlotten. Alleen voor de allerkleinsten is er 's avonds animatie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Prima camping met weinig vertier in de zomer.

Fred, 16-6-2010

Tijdens slecht weer weinig vertier. Zwembad en sauna zijn veel te duur, en daardoor on aantrekkelijk. Prijs zwembad opnemen in camping tarief en sauna een introductieprijs invoeren zou het gebruik hiervan bevorderen.
Gereisd met vrienden in juni 2010

Gaan we nog eens heen.

Arie en Betty, 18-10-2009

Prima Camping, ook voor campers. Sanistation buiten de camping ook voor passanten te gebruiken. Wifi 5,= gedurende de hele periode. Schoon en modern sanitair en goed uitgangspunt voor bergwandelingen.

5-10-2009 bezocht met 2 echtparen 60+

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eienwäldli (+Hotel) in Engelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eienwäldli (+Hotel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eienwäldli (+Hotel) scoort een 8.36 uit 10 op basis van 15 reviews.